NY Blogg 😍

Hej meddelar att jag har bytt Blogg nu från WordPress till Nouw
så gå jätte Gärna och fortsätt läsa min blogg där 🙂 ⬇

Min Nya Blogg: http://nouw.com/sandrus_pandus

Här är väll några orsaker varför jag vill ändra Blogg:

1. Några bilder försvann lite nu och då och fick sätta tillbaka dom dit eller så såg man inte bilderna. så det var lite jobbigt
2.Ville prova något annat, ville uppdatera mig och inte lämna efter 😀
(För alla bloggar typ på Nouw nuförtiden så jag måste väll också då 😀 )
3. Nouw är mer enklare och roligare att skriva där
4. WordPress krångla ibland
5. Nouw är mera snyggare och bättre

Nytt Liv, Nya Möjligheter & Ny Blogg

Men gå gärna och fortsätta läsa min blogg och hoppas ni tycker om den 🙂
Puss & Kram ❤

Tack och Hejdåå säger jag Nu härifrån ❤
14915078_1309970229045497_1515124909_n.jpg

Kommentera

