2 månader & Helgen 😘

host1-470x260
Heeejsan 🙂
Hoppas ni har det braa 😛
Jag har det super bra ❤
Ska jag vara ärlig och jag har funderat nu ett tag på en sak ❤

Jag tror jag är som lyckligast nu, i mitt liv 🙂
Började tänka och inse det för nån vecka sedan 🙂
Har aldrig mått såhär bra, förstås är kroppen utbränd och kroppen är inte i skick men depressionen och måendet är nästan på Topp 🙂
Och det har inte varit såå på Gud jag vet när, det var nog skit länge sedan jag mådde såhär bra 😛
Alltså jag gråter mer sällan, är mindre stressad och blir inte irriterad lika lätt 😛
Är mer gladare, positivare, öppnare, modigare, skrattar mera, vågar mycket mera, är mycket starkare och Njuter av varje sekund 😉
Har aldrig njutit riktigt av livet men nu Njuter jag av varje sekund ❤
Fast det inte händer så mycket i mitt liv, så njuter jag av varje sekund, varje dag, varje liten sak jag får och jag behöver inte mycket för att må bra ❤
Är så glad att min Babe inte köper en massa saker till mig varje dag, för saker gör inte en människa lycklig..
Det räcker med att Han (Lars) finns där, (Att han FINNS), håller om mig, kramar om mig, värmer mig, kyssar mig, masserar mig & får mig att skratta ❤
Han ser på mig som att jag vore den ända i världen ❤
Han ser in i mina ögon och jag känner mig speciell & viktig ❤
Han håller om mig så hårt som att han aldrig vill släppa taget ❤
Han kysser mig som jag vore en Prinsessa ❤
Han kramar mig så jag blir så varm & trygg i hela kroppen ❤
Sättet han rör mig är som 1000 fjärilar i hela kroppen ❤
Älskar dig såå otroligt mycket ❤

14680526_1303463893029464_499157751426898325_n

Jaa på Torsdagskvällen kom min Babe och min andra mamma och hämta mig ❤
Hade redan hunnit packa, gett mina bebisar mycki hö, mat, diska och fixat mig 🙂
Älsklingen kom och han tog mina väskor och sen när han kom in tillbaka så..
Så tittade han på mig, höll min hand och sen fråga han mig om jag älskade honom ❤
Och jag svarade JAA ❤ och började nästan gråta, då han tog fram en ros bukett ❤
Så sa han Grattis på vår 2 månaders dag ❤
Åååh vad jag blev glad och fick en STOR PUSS ❤ :*

Satte rosorna i en vas och Pussade och kramade honom lite till ❤
Sen for vi hem till Långåminne 😉
Kvällen blev lugn och mysig, vi åt mat, drack kaffe, myste, såg på film och myste lite till och sen for vi och sova ❤

Fredag soov vi länge, jag sov vidare men babe for till köket och gjorde något 😛
Sen tog jag en dusch och då jag kom från duschen så fick jag en överraskning 🙂
Amerikanska Plättar med glass 😛 Mums 😛
14875393_1304031012972752_20915544_
Sen tog vi det lugnt ❤
Sen fo min babe och hans pappa någonstans på ärenden 😉
så jag for ut med Söta Manda ❤

Jaa det är verkligen Höst, det bara regnade och regnade och jag och Manda blev lite blöta 😀
Men det brydde vi oss inte i, fast lite bråttom fick Manda till sist, att få komma in i värmen 😀 ❤

14877688_1307166365992550_1826052466_n

Sen kom vi in i värmen och jag torka av Manda lite 😛
Sen spela jag The sims 3 en stund 🙂
14885936_1307166689325851_2047551403_n
Jaa denna helg så blev det inte såå mycket 😉
Men skönt var det ❤
Har mest vilat, tagit det lugnt, laga nå ved och sett på filmer, spelat och myst med babe ❤

Lördag så var det väckning 05.00 och då for Lars på jakt 😛
Jag sovd vidare och jag sov länge 😀
Var ensam i huset, för hans morsa hade farit och shoppat 🙂
Tog en dusch, åt morgonmål o drack kaffe och sen spela jag The sims 😀
Sen myste vi då babe kom hem, vi åt middag, drack kaffe och sen for killarna och laga veden så jag spela lite till då och sen somna jag typ en timme me Manda ❤ 🙂
Kvällen blev lugn, vi såg på filmer, drack te och myste ❤

Söndag
Väckning 05.00 igen och Lars for iväg på jakt 😛
Och jag sov typ till 12.20 😀
Tog en dusch, åt morgonmål, drack kaffe med min andra mamma och vi titta på tv 😉
14877300_1307166782659175_311042166_n
Sen börja jag skriva på bloggen och här skriver jag nu 😀 hehe
Snart är det mat, och babe är ute och gör något, dont know what 😀
Ikväll blir det hemfärden igen då 😛
Men roligt är det också, att få egen tid och sakna sin Babe lite också 😛

Men ha det sååå bra så hörs vi snart igen ❤

Puss & Kram ❤
Haha måste bara sätta upp denhär bilden 😀
14859533_1307166795992507_1281979414_o.jpg

Kommentera

