Hello😜

Hej igen 🙂
Hoppas ni har det bra, för det har jag 😜
Veckan var super bra och njuter av varje dag  🙂
Måendet är nästan på Topp och mår mycket bättre ❤
Livet är inte en dans på rosor men livet är såå lugnt som på landet 😀
Jag har ätit gröt varje morgon och älsklingen har skickat varje morgon God morgon ❤ 🙂

Sen har jag hjälpt min mamma på jobbet och vi har haft det sååå roligt 😀

Sen har jag STOR städat lägenheten 🙂
Det var sååå smutsigt efter mitt ex flytta ut så ville/fick städa lägenheten..
Men det var sååå roligt 🙂
Skura kaklen i köket, bakom ugnen, ugnen, hyllorna, uttagen och wcn 😉
Sen dammsuga jag, moppa golvet och sen dammsuga jag ännu en gång 🙂

Sen har jag shoppat lite med mamma ❤
Var till Gigantti och köpte en Micro och från Jysk köpte jag en skohylla, handdukar och roskis 😉
Sen var vi till Plantagen och köpte lite blommor till lägenheten 😉
”Ville ha en annan skohylla med bänk men köper den lite senare :P”
Men älskar Micron, har inte provat den än, bara lite 😀 Inte vågat 😀 haha
Skohyllan byggde jag och den blev såå fin 🙂

14725269_1291899060852614_1125777600_o

Sen fick jag mina grejer från morsan så packa upp grejerna, laga upp gardinerna, förde vinterkläderna upp på vinden, förde ut roskisen och sen dammsuga jag ännu en gång där på kvällen och sen fick det vara bara 😀
Hade inte ätit nåt på hela dan, typ bara en banan så koka nå lite spagetti ca 23.oo tiden 😀
Sen prata jag med Babe och sen somna jag, var såååå trött 😛

Fredag sov jag länge, för sov dåligt fredag natten och ringde min älskling för sakande honom och ville prata med honom och han tröstade mig och sa att allt ordnar sig ❤
Och jag vet att allt ordnar sig och jag mår mycket bättre nu än förr, men såklart är man lite orolig över framtiden, räkningar, ekonomin, livet och det är vi ju alla nångång..
Fast jag vet att jag har det såååå bra och allt ordnar sig och att man tar en dag i taget och köper lite åt gången 😉
Men äntligen ser jag nån framtid och ser mycket ljusare nu än förr och det är såååå skönt 😉

Men sov länge på fredag morgon 🙂
Jag lagade morgonmål, tog en dusch, lekte med beibisarna och tog det lugnt 😉
Sen hjälpte jag mamma 🙂
På kvällen lagade jag mat, koka kaffe och åt en isglass och tog det lugnt 😛

Jaa och sen har jag färgat håret 🙂
Det blev grått 🙂
Alltså var såå nervöst att det sku bli för mörkt, för vill inte ha mörkt/svart hår och var lite nervös hur jag skulle se ut 🙂
Men har väntat sååååååå JÄVLA länge på detta så då bestämde jag mig att NU gör jag det 😉
Det går ju alltid att ändra hårfärgen så 😀
Så ”I did it” 😀

14625222_1291930990849421_587650204_n
Men Håret blev sååå PERFEKT, om jag ska va riktigt Ärlig 😀
Love it ❤
Blev inte för mörkt och inte för ljust, blev precis som jag ville ha det 🙂

Lördagen så sov jag länge, laga morgonmålet och gav beibisarna gurka och packa väskan och sen kom min andra mamma efter mig och Lars syster och  hennes kompis var med och vi for och handla nå lite mat och sen for vi till Långåminne 😉
Älsklingen var på jakt då jag kom så jag tog det lugnt 😉
Sen kom han hem och fick många Pussar 😀
Vi åt mat och sen blev kvällen lugn och mysig 🙂
Vi titta på en film med hela familjen förutom hans brorsa 🙂
Vi drack te och hade en ost pricka med olika sorters ostar 😛
Jag och babe satt i soffan och det var sååå mysigt, så började nästan gråta och somna ❤
Sättet han håller mig och kramar mig är sååå Underbar känsla och känner mig såååå trygg och kär med honom ❤
Han är sååå GULLIG ❤
Sen myste vi resten av kvällen och gav varandra lite kärlek 😀
VI kolla på tv och sen for vi och sova ❤

Söndag
Lars blev väckt klockan 05.00 för  dom skulle på jakt men jag fick soooova 😛
Sov väll till ca 12.oo jag idag 😀 😀
åt lite morgonmål och tog det lugnt och sen drack jag kaffe med min andra mamma och
14689865_1291898927519294_1789157979_o
sen lekte jag med katten och manda 😉
Sen skrev jag på bloggen 😛
Och sen kom älsklingen hem och fick många pussar igen 😀
Han vilade för maten och jag fortsatte skriva på bloggen ända tills andra mamma ropa ”MAT”
Vi åt i lugn och ro och det var sååå gott, vi fick potatis och såå Gott kött 😛
Mums, såå nu är jag sååå mätt 😛
Och snart kaffe och bulla (som jag fick från Cafe) 😉

Och detta fick jag av älsklingen ❤
Han är sååå gullig ❤
Fast jag inte vill ha NÅNTING av honom, INGENTING så köper han ändå 🙂
Fast han vet att det räcker bara av att han finns där för mig, älskar mig, håller om mig och att han finns ❤
Men detta fick jag ❤
14694788_1292008487508338_1278130196_n
Geisha min FAVORIT ❤ 😛
MUMS ❤
Jaha nu blir det Kaffe 😛
Men ni ska ha det sååååå otroligt bra och sköt om er sötisar ❤
Puss och kram ❤
Så hörs vi snart igen ❤
14625222_1291930990849421_587650204_n

 

Kommentera

