Tisdagen☺

Hello igen 🙂
Sov länge i morse, typ till 12.oo 😀
Och var trög i morse :/
Men tog en dusch, laga morgonmål och tog det lugnt
och sen laga jag mig klar 😛
14699815_1286706088038578_1124914877_
Sen cykla jag iväg till stenhaga, for till Tokmanni och köpt lite köksgrejer, jysk och sen till Gigantti, och sen Citymarket och sen sist till Jysk igen och då köpte jag Nya kuddar och täcke och sen lite smått och gott 😛

Sen cykla jag hem och for och handla nåt smått och sen hem igen..
Vilade en stund efter den långa shopping turen 😀
Sen började jag med maten och gav bebisarna gurka och vi åt i lugn och ro 😛

14614274_1286716591370861_849310526_o

Vi åt i lugn och ro och prata med älsklingen en stund ❤
Vila en stund och sen börja jag skura och städa ugnen och kaklen i köket 😛
Skura plåtarna också som nu ligger på tork 😉
Jävligt smutsigt var det bakom ugnen, inuti ugnen och kaklen men alltid lika roligt och skönt då man skurat/städat, känns så fräscht och rent 🙂
Ska väll dammsuga och moppa på torsdag  om inte imorgon men tror det blir torsdag för då städar jag buren också 🙂
Efter jag städat köket så ringd Babe och sen tog jag kaffe och bulla..
Som belöning 😀

Sen lite bilder på mina bebisar 😉
Då dom äter Hö och leker 😀

Mammas älsklingar ❤
Dom blir alltid såååå Glada då jag kommer i närheten och sen hoppar dom 😀
Och dom gör mig sååå lycklig ❤
Mammas änglar 🙂
Älskar er ❤

Jaa kvällen blev lugn, drack kaffe i lugn och ro och prata med Babe ❤
Och nu skriver jag  på bloggen 😉
Tänker seriöst inte säga vad klockan är precis nu, haha 😀
Men får ingen sömn och kan inte sova 😀
Så fundera om jag ska städa Wcn nu, men nää inte denhär tiden,
det gör jag imorgon 😀
Men lyssnar på musik medan jag skriver, och ska väll se på någon film om jag nu inte får sömn snart, men knappast :/

Men nåjaa ska väll säga God natt ❤
Ny dag med nya möjligheter imorgon (Onsdag) 🙂
Sköt om er ❤
Puss & Kram ❤
14625261_1286716644704189_1367090574_n.jpg

Kommentera

