Helgen med babe😍

 Hejsan hoppsan alla kära läsare😇Hoppas ni haft en bra helg😊 Jag hade en bra helg, for till älsklingen som vanligt på fredag och helgen var Toppen👍🏻   

Vi myste, tog det lugnt, kolla på film, var ute och solade för det var så vackert väder och älsklingen klippte gräset och sen var vi ut och gå med hunden😇

                  Gott med kaffe & glass☕️🍦

Bild på oss och hans mammas vackra blommor😍 

Sen lite bilder på fåren🐐bää bää😂

Sen var vi till skjutbanan tidigt på morgonen, och satt och tittade på då killarna och älsklingen sköt🔫 Lite kallt var det men fick låna älsklingens jacka😍

Babe förde mig till Cafe på måndag klockan 16.00😋 diskade, torkade borden, fyllde på limonad skåpet, plocka stolarna och borden och sen tänkt jag dammsuga men sen kom älskligen på kaffe, så vi drack och talade och han fick bulla med sig, för han sku fa tillbaka till internatet i jeppis😘så gav en STOR PUSS & kram och en till puss😂och sen sa jag Hejdå😢

Sen ha jag taji de lugnt, för har så sjukt i ryggen och tisdag var jag och hjälpt mina föräldrar med ett städ jobb👍🏻😝 Det var super kul, städa en lägenhet. Skura kakel väggarna och golvet flera gånger och det var roligt😇

Resten av kvällen blev lugn och pratade med babe nästan hela kvällen o vi pratade och skrattade😂😍Älskar dig såå mycket😘💖 Du får mig att må såå otroligt bra😇 Nu tar jag väll natten dåå😁 har lite svårt att sova, mycki funderingar och sov på dagen så det är väll där det spökar😂 Men no kommer väll sömnen snart noo😝 Godnatt och ha det såå bra😘

Puss & Kram💞

Kommentera

