Förra helgen med den bästa 😘

Hejsan 😉
Sorry att jag inte hunnit skriva..
Helgarna är helt fullt upp, jobb och mys hos min älskling ❤
Mår såå jävla bra med min babe och att få vara där på helgarna..
Njuter av varje sekund, känner och blir såå avslappnad och allt känns bara såå Underbart med honom 😉

Så länge folk lämnar mig ifred så jag får leva mitt eget liv, fokusera på mitt liv och göra det jag själv vill så mår jag bra 😉
Ingen ska blanda sig i, i mitt liv, punkt slut..
Är så trött på allt ljugas, skitsnack och folk som blandar sig i, i andras liv..
Känns som man inte får säga sina åsikter, vad man tycker och tänker, direkt får man skit får de.. Men nåjaa folk som hatar en ska man inte umgås med eller ha nåå allt göra med 😉
Man ska vara med dem man älskar, mår bra med, trivs med, man kan vara sig själv med, man får prata med om vad som helst, dom som respekterar/accepterar den som man är 😉
Undvik dom som pratar skit, ljuger, får dig att må dåligt, hotar dig, gör olagliga saker, sårar/mobbar dig och vill trycka ner dig!!!
Är seriöst en snäll person men då någon far för långt så då blir jag arg, ledsen..
Har såå emot mobbning, skitsnack och bullshit :/
Att folk inte förstår att bara lämna en ifred och sköta sitt eget..
Andra har känslor också.
Vet inte hur många gånger jag ha sagt i mitt liv ”Lämna mig ifred” ”Sköt ditt eget liv”
”Om du inte har nåt bra att säga så var tyst”
Men mår sååå oroligt bra nu, skiter i vad andra tycker, tänker och säger för jag lever mitt eget liv 🙂

Men ska väll berätta lite om helgen 😉
Han hämta mig på torsdagskvällen 😉
Fredag så hade han några timmars jobb så jag fick följa med 😉
Fick sitt i traktorn och vi förde balar och kollade på fåren 😛

Det var sååå mysigt ❤

Sen blev det loppis runda till Combo, var ute och åt och sen var vi på bio och såg på Word Dogs, åt popcorn och hade det såå mysigt ❤ 😉
Älskar dig såååå otroligt mycket ❤
Sen hade han lagat sååå underbart goda shakes åt mig, mums 😛

Sen hade jag namnsdag och älsklingen överraskade mig med en blomma och
Äkta silver örhängen ❤
Dom är bara sååå vackra 😉
Älskar dom ❤

Sen på söndag blev det att hämta grisar.. Julskinka 😀 Mums 😛

14356107_1259398707435983_1962762770_n.jpg

SÖTISAR ❤
Inte varje dag man ser en gris från nära håll 😀
Gulliga var dom 😉
Min älskling jobba lite på gården med papp och jag tittade på och
sen for jag in och vilade mig, hade lite i magen :/
Sen åt vi mat och babe packade väskan, för han skulle tillbaka till internatet 😦
Jag fick följa med till Jeppis och föra honom och se var han bodde 🙂
Så det blev att säga Förväll 😀 men inte förevigt 😀
Sen förde hans föräldrar mig hem 😉

Dagarna har gått och haft lite fullt upp ibland och ordnat mycket 😉
Sen har jag hjälpt mamsen 😉

Och nu är det redan Fredag imorgon och älsklingen hämtar mig direkt han slutat 😉
Men blir väll ett ärende före stan före det :/
Men sen får jag träffa min PRINS ❤
UNDERBART 😀

Men jag hoppas att ni har det bra för det har jag 😉
Bara folk lämnar mig ifred så 😉
Men tack för att ni finns, ni är guldvärda ❤

Ha en underbar helg och sköt om er 😉
Älskar er ❤
Puss & Kram ❤
14355911_1259398910769296_1088949464_n
Hälsningar från sötisen 😀

Kommentera

