Weekend With My Babe💗

Hej alla kära 💗
Hur var er helg ? 😉
Min helg var Toppen, men depressionen förstörde nästan allt 😦
Men är så glad att min pojkvän förstår mig (Förstår hur jag mår, hur jag har det och allt jag gått/går igenom)
Han lyssnar, hjälper, tröstar och finns där för mig ❤
Är rädd varje dag att min Depression ska förstöra förhållandet, men sååå lågt ner ska jag fan inte gå och tänker kämpa..
Han älskar/bryr sig för mycket om mig för att lämna mig..
Depressionen är Fan inget jag valde att få, men tillsammans är vi starka ❤
Men ska skriva mer om Depressionen i ett annat inlägg, har bara inte haft någon lust och ork, men folk förstår inte hur andra mår (De som har depression och mår dåligt)
Dom bara trycker ner en människa ännu mer.
Men hitta en bra Video med Tova, och hon kände precis som jag..
Känns så skönt att det finns andra också som mår likadant som jag ❤

Nåjaa ska väll berätta lite om helgen..
Min pojkvän hämta mig ca 16.00 och jag hade betala pengar till hans morsa, (För ville ha en stor säck Spån från Agri market)
Så dom förde den på samma gång 🙂
Drack kaffe då han ringde på så jag hoppa till 😀 😀
Tjaa men helgen var bra, lördag och söndag var lite upp och ner p.g.a min JÄVLA Depression, blir faktiskt irriterad och arg då den ska förstöra min helg, men det kan vara vädret också.. Men försökte skratta flera gånger men tårarna bara rann ner från kinderna 😦
Blir så glad då min älskling ser då jag är ledsen och inte mår bra, han håller om mig, kramar och tröstar mig, får gråta i hans axel och det känns såå braa ❤
Men vi kollade på filmer (Rambo) och hade roligt med hans föräldrar vid maten..
Men kan inte göra nåt åt min depression eller mående, tårarna kommer då de kommer och de inget jag kan göra nåt åt..
Men det var roligt att bara mysa och ta det lugnt i helgen, och att vakna bredvid honom är så underbart, höra honom snarka är så avslappnande 😀
Han är såå söööt ❤

14171995_1247960071913180_1366104206_n

Lördag eftermiddag så for vi hem till mig för att ge mat åt mina marsvin och sen bjöd han mig på en kaffe och muffins på Abc 😀 Dejt på Abc 😀
14256577_1247960091913178_2049839864_n.jpg

Åååh vet ni vad som hände på FREDAG 😭
Min kille körde mig till en plats, ingen aning vart vi var påväg men han stanna vi en såå Vacker plats, där var jag såg havet och solen lyste rakt mot mig 🙂
Och sen tog han nåt ur fickan och satte den i min hand..
Faan jag vågade inte titta 😀 Men jag måsta ju 😀
Öppnade handen långsamt och började nästan gråta 😭
Ni kan inte gissa vad det var 😭
Det var det Finaste halsbandet jag fått och den tyngsta 😀
Vägde flera TON 😀 😀
Började nästan gråta och han satte halsbandet på mig och hållde mina händer och jag krama och pussa honom 😉 ❤
Det var sååå vackert ❤

14218398_1247960145246506_1303565624_n  Snö Of Sweden Silver Halsband 😍
Åååååh Älskar halsbandet sååååå mycket och kan inte sluta titta på den 😀
Den är sååå Vacker ❤
Tack älskling & Älskar dig såååå mycket ❤
DU & JAG ❤

Lördan myste vi med morot, gurka och dipp, popcorn och choklad och kollade på Rambo 😉
Och myste ❤

Söndan sov vi länge och han vakna och lagade morgonmålet medan jag vilade mig en stund till, kände att jag hade fått torr hals så fick hosta, aarrgh 😀
Vi åt morgonmålet, titta på tv, myste och sen packade jag väskan..
Han förde hem mig ca 14.00  för han skulle på ett kalas så fick fa hem lite tidigare 😉
Sen for jag och handla lite och söndan blev lugn 😉
Kollade på Rocky och åt morötter 😀

Måndag, vakna 08.30, hade ett möte 10.00 så cykla dit och nu tar jag det bra lugnt, ätit morgonmålet och skriver på fullt här nu 😀 Nånäää 😀 haha
Saknar min Babe såå mycket, han får mig att må som en DROTTNING 😉
Men behöver verkligen min egen tid också 😉
Ska väll inte göra så mycket idag :/
Blogga, chatta med vänner, kanske spela The sims 3, laga nå mat och se nån film (Rocky 2) 😉

 

Älskar  denna låt ❤

Men ni ska ha det så bra och sköt om er ❤
Puss & Kram ❤

Kommentera

