💑 Helgen med min andra hälft 👫

Hejsan alla kära läsare 😉
Ska berätta om min helg med min andra hälft 💏
Sov som sagt över och det var såå mysigt och härligt 😉
Älsklingen hämta mig och vi förde min väska till honom och sen körde han mig någonstans 😀 Överraskning 😀
Då vi var framme så såg jag bara stenar runt om kring mig…
Men han sa att vi måste gå en bit så då förstår du vaa jag menar 😀
Så vi gick hand i hand och jaa, jag blev chokad hur Vackert det var, fick nästan glädje tårar :/
Det är inte alltid saker som gör en lycklig, ställen och minnen kan göra en LYCKLIG, minnen för livet, sa min älskling ❤
Fast bilderna säger inte hela sanningen hur vackert det var, men tog några bilder som jag sätter här nere ⬇

14215263_1242873335755187_647662904_o

Såå Romantiskt 😉
Vi myste och hålld om varandra ❤
Jaa så tog vi våra första bilder ihop ❤

14218552_1242873305755190_679789610_n
Älskar dig sååå otroligt mycket ❤

Sen körde vi hemåt 😉
Jaa helgen blev helt Perfekt, fast jag fick det jobbigt ibland, Depressionen & ångesten spökade ibland men han fanns alltid där, och kramade och lugnade ner mig ❤
Tjaa var ska jag börja 😀 Haha de såå mycket skoj vi gjorde 😀
Skoj på landet, kanske ni inte tycker det låter så skoj, men jag älskar att vara på landet och skratta med fåren 😀
Därför tycker jag passar bättre med Bönder för vi är så lika, dom är fattiga men dom har större hjärta, dom är starka, arbetar hårt och jag njuter som bara den, då jag är här på landet, liksom all stress, ångest, bekymmer, allt skitsnack och allt bara försvinner…
De bara en sån lugn och ro och avslappnande på landet så jag njuter av varje sekund 😉
Det är bara sååå vackert här ute…
De väll därför jag inte riktigt passar in här i världen/staden..
Passar bättre in på landet och med min Bonde ❤
Med honom är jag bara såå jävla lugn och njuter hela tiden, mår såå bra med honom och älskar honom sååå otroligt mycket, från månen och tillbaka ❤
”Jag skiter FAN i vad folk tycker och tänker om mig/oss, för jag gör det jag mår bra av och det som känns bäst för mig. ”
För jag är bara så SATANS trött på allt skit, bakom ryggen, allt hat, skitsnack bakom ryggen, elaka meddelanden/kommentarer (För jag svarar inte längre på sånt)
För jag lever mitt eget liv så som jag vill och ni lever era egna liv, sköt era egna liv och skit i andras, om man inte har nåå bra ti säga !!!
Ni får säga, tycka och tänka vad FAN ni vill men de så jävla Omoget, Barnsligt och Onödig energi (att prata skit om någon)
Jaa jag har gjort mina misstag också men inser nu att jag skiter i andras liv och fokuserar på mitt liv och mitt eget förhållande…
Blanda mig i, i andras förut som drog ner min energi och for ner till NOLL men nu FAN..
Nu är det mitt liv/förhållande jag fokuserar på och skiter i vad andra tycker och tänker ❤
Tänker fan inte ens läsa era elaka meddelanden/kommentarer mer för de inte sant, ni känner inte mig 100%, och som sagt ingen är PERFEKT heller 😛
Bryr inte mig nåmera vad ni säger och skriver och tycker, THATS BULLSHIT 😛
Live Your Own Life and Give  A Fuck About Others Life..
Mind Your Own Business 😛
Sorry för svärandet 😀
Men blir så arg då folk ska:

1. Prata skit, ljuga
2. Prata bullshit bakom ryggen
3. Blanda sig i, i andras liv
4. Skriver elaka meddelanden/kommenterar
5. Kallar någon för nåt fult
6. Pratar skit om Nån som betyder allt för mig

Man behöver inte prat skit om någon, istället kan man bara hålla käften och ha det inom sig, än att såra någon..
Har blivit såå trött på allt skit och går bakom ryggen och pratat om mig..
Barnsligt, omoget och skit onödigt…
Kom Fan och prata till mig då istället än att gå bakom ryggen..
Men det bästa är ju bara att Hålla käften om man inte har nåt BRA att säga..
Såå trött på det Hat, Mobbning, skitsnack och ALLT…
Eller kanske det är roligt att trycka NER en människa som färdigt är Deppig och trött på livet och mår inte braa ?? Vetja faan, vad hatare vill men lämna mig fan bara ifred och sköt era egna liv…
Jag är fan inte perfekt, men det är ingen, INGEN..
Vi är alla lika värda..
Så om inte DU tycker om mig och kan respektera mig,
Så låt mig bara fan vara och lämna mig ifred..
Spara er energi till dom ni älskar för det gör jag, fast inte jag har nå mycki energi kvar men jag håller i alla fall käft om inte jag tycker om nån person, men jag öppnar nog mig FAN om någon skickar nåt skit elakt, om det gäller mina vänner/pojkvän eller någon som betyder ALLT för mig, då FAN spårar det UR..
Så låt mig och oss vara ifred och var tyst istället, det hjälps inte och mobba/såra och prata skit bakom ryggen, det gör det bara värre !!!
Men nu tänker jag skita i vad andra tycker, tänker och säger och ska älska min pojkvän och leva mitt liv som jag mår bra av ❤
Förlåt ännu för svärandet..

Ni som älskar/respekterar mig, ta inte illa upp för ni är  DET dyrbaraste och Viktigaste jag har och ni har gjort mig till den Kvinna jag är idag, tack för ert stöd och kärlek jag får av er ❤
Ni är bara såå Värdefulla allihopa ❤
Och ni HATARE, ni kan bara gräva ner er och sköt era egna liv.. Skit i mitt liv & mig. Kram ❤

OJ Herregud, jag skulle ju skriva om min helg och inte mina känslor och en hel bibel 😀
Nåjaa, sånt händer 😀

Men i helgen har vi sett på filmer, skrattat, gråtit, skrattat lite till, jobbat, varit ut och köra, varit och träffa hans bekanta, fixa fårhagen, plocka kantareller,  hugga ved med en vedmaskin, pratat med fåren, sen körde vi och han vissade mig sin praktik plats,
sen var vi på jakt och sen myste vi 😉
Bjuder på några/många bilder 😀
14193586_1242873375755183_1943000158_n.jpg

14169557_1242873412421846_1615394649_n

Jaa det var lite skogs bilder och här kommer Får bilder från deras gård 😉

14193811_1242873482421839_747340253_n
Me and My Best Friend 😀

Så där fick ni si mina bästisar 😀
Och vackra Utsikten ❤
Här är några bilder från Jakten 😉

Det är sååå kul att vara med då han far på Jakt 😛
Men får alltid säga till honom att titta på Himlen, inte på mig 😀 haha

Här är några bilder från hans praktik plats och växthuset 😉

Växthuset 😉
Där fanns, Gurkor, Tomater, Paprikor, Sallad och Vindruvor 😛
Som jag fick hem också lite 😛 Mums
Här är bilder på fåren från praktik platsen 😉

Japp där var lite bilder från Ribäcken, från hans prao plats 😉
Var ett jätte mysigt ställe 😉
Sen kommer det flera bilder på fåren från min Älsklings gård
(Hemma hos min Älskling) 😀

14218042_1242873902421797_659042109_n.jpg
Jag och Lars 😀

14182171_1242873922421795_1162759909_n
Bjuder på fin Utsikt också 😉
Sååå VACKERT på Landet ❤

Jaa det var väll alla bilder 😀  Höhö
Fick GOD mat där också, älgbiff tror jag det var om inte jag minns helt fel,
annars får min kille rätta till det 😀
Och kantareller fick man smaka på och god sallad och mycket mer 😛
Och en super god Äppelpaj som hans Underbara mamma laga 😛
Sen träffa jag hans syster och hennes kompis som var jätte trevliga,
eller dom alla är ju helt Underbara, känner mig såå välkommen och dom respekterar och är så snälla mot mig 😉
Tjaa söndan for jag hem dåå :/ Han körde hem mig 😉

Hoppas ni hade en underbar helg och mår braa 😉
Helgen var perfekt för mig fast måendet hoppar men det blir väll bättre 😉
Ska inte klaga 😀
SKöt om er och respekt till er alla ❤
Puss & Kram ❤

 

Kommentera

