Be Wild and Free💓

14139134_1234115879964266_577355802_o.jpg
Hej igen 😉
Vaknade i morse av att någon ringde på dörren och ingen var där 😀
Sen kom Christoffer hem från jobbet med en STOR säck med marsvins foder 😉
GUD vad jag och flickorna blev lyckliga..
Amy och Rose sprang runt, sto på bak benen och luktade på påsen 😀
Det är såå en härlig känsla då man ser att dom är lyckliga och vet vad påsen innehåller 😀
Christoffer sa att det räcker nog ett tag, men jag tittade på marsvinen och sa ”Tror nog det tar slut idag” 😀 dom åt som galningar 😀

Tjaa vet inte riktigt vad jag ska skriva om men såg att jag hade några bilder att sätta upp här 😉
Jag mår väll helt bra, upp och ner hela jävla tiden och nätterna får man inte sova då tankarna bara snurrar i huvudet och på morgon då man vaknar mår man skit och är helt slut och trött på livet.
Men är glad att jag har Christoffer som vän som jag kan prata med..
Men det är bara jobbigt då humöret ska hoppa såhär, det tar ju på min energi men det är bara att fortsätta kämpa..
Ser bara ingen framtid och ingenting, men har inte gjort det på länge heller så, det är väll bara att kämpa och ta hand om sig själv så kanske framtidsplanerna kommer tillbaka 😉
Varje gång då jag är med min kille så mår jag såå otroligt glad och skrattar, och då skiter jag i allt och glömmer allt det negativa och då glömmer jag ALLT..
Då jag är med honom så tänker jag bara på stunden och kan inte sluta titta på honom för känner mig såå lugn, trygg och älskad med honom…
Då jag är med honom tänker jag inte på ett skit..
Jag njuter av varje sekund, minut och timme med honom..
Det räcker med att han bara tittar på mig så blir jag helt varm i kroppen och vill somna i hans famn ❤
Sen då vi kör motorcykel så kan jag inte sluta titta på honom och då ler han 😉 😀
Hahah känns så skönt att man träffat någon som är så likadan som Jag och vi skrattar åt samma skämt och älskar allt hos honom ❤
14039988_1233478006694720_8744196657879214582_n.jpg
Känns så skönt att sitta på motorcykeln och hålla om honom så hårt 😉
Livet är så Underbart med den man älskar ❤
Behöver inget, bara jag har honom så det RÄCKER ❤
14138948_1234115836630937_1859969547_o.jpg
Och hans tröja är sååå skön 😉 haha

Pictures –>

Love my pink hair 😛
De mer lila rosa där, men har tvättat håret många gånger nu så nu är det mer Baby rosa så som jag vill ha det 😀

Jahapp, de Tisdag idag då, idag bjuder Christoffer mig på mat, som jag är såå glad och tacksam över 😉 Han är min världens bästa vän/bästis 🙂
Sen slutar älskling 16.00 och då kommer han och hämtar mig och vi far väll ut och köra lite 😉

Igår (Måndag)
Gjorde jag inte så mycket ppå morgonen men klockan 16.00 gick jag och hjälpa mamma på jobbet och det var såå lugnt på Cafe så det var lite tråkigt men diskade, torkade borden, fyllde på limonad skåpet, satt ihop borden och stolarna och dammsuga och moppa golvet 😉
14088781_1234116006630920_2034073160_n.jpg
Sen förde mamsen hem mig och Christoffer hade lagat mat, så vi åt och sen tog jag det lugnt resten av kvällen och Älsklingen ringde mig på kvällen 😉
Kollade på en film och lyssna på musik, och
sen tog jag natten 😉

Jaajust he, här e 2 bilder på vad jag köpt från Gina Tricot, var jävligt billigt, 6 euro tillsammans så måsta fan köp di och älska di 😉

Love it ❤

Jaa ska väll ta e lugnt nu och ga i duschen och san far vi väll till Rax och äta tå 😛
Och sen får jag bara vänt tills Babe kommer efter me ❤

Ha det så braa och sköt om er ❤
Ni är Värdefulla ❤
Puss & Kram
20130214-110310

Kommentera

