Breaking Up And Finding New Love💘

Tjaa vet inte var jag ska börja men rubriken säger väll mycket och jag ska vara ärlig nu mot Bloggen och Er för ni betyder mycket för mig ❤
Men Snälla döm inte, prata inte skit, skicka inget & hata inte mig..
Vi alla har vi gjort misstag och fel (Stora eller små) som vi ångrar och vi lär av våra misstag..
Ingen är Perfekt så snälla döm inte..

Som sagt Jag och Christoffer har gjort slut..
Finns väll många anledningar varför:

1. Jag var otrogen som jag ångrar STORT
2. Vi var för Olika
3. Jag tröttnade på förhållandet
4. Känslorna tog slut (Dom var på NOLL)
5. Vi bråkade mycket, Fick sällan skratta
6. Kände inte mig välkommen i hans släkt
7. Jag var deprimerad ( flera månader i förhållandet)
8. Allt hände för fort.
9. Vi förstod inte så bra på varandra, vi hade inte samma humor.
10. Kärleken dog ut.

Tjaa där är väll några anledningar.
Jag försökte göra slut flera gånger men han tog mig tillbaka och jag vet redan då att jag borde ha varit stark och säga emot (att jag vill göra slut nu och bo ensam)
Men var väll för blyg och visste inte hur jag skulle ha sagt det på ett snällt sätt så att jag inte sårade honom..
Men sedan hittade jag en NY och jag var otrogen som jag ångrar Stort och det var ett stort misstag och fel..
Men det som är gjort är gjort …
Skulle som sagt ha borda frågat råd av någon och prata med någon om hur jag ska ta steget att säga att Jag vill göra slut.. Jag är väll lite blyg då det gäller sånt och var rädd och orolig vad som skulle hända…
Att vara Otrogen och ljuga är så fel och jag har lärt mig nu av mina misstag..
Som sagt vi alla gör vi misstag och fel som vi ångrar och önskar att man vore ha varit starkare och tänkt efter..
Men det som är gjort är gjort, och det går inte att spola tillbaka tiden.. Tyvärr..
Men det är att Förlåta, glömma och säga Förlåt…
Och inte göra om dem misstagen..

Då vi träffades så var man ju nykär och en dans på rosor…
Men sen då man lärt känna varann bättre och bättre så insåg man att vi var inte så lika, vi tyckte olika, vi skrattade inte åt samma sak, vi förstod inte så bra på varann, och det skulle inte ha funkat på längden…
Nu på slutet försökte jag/han ju allt för att det skulle funka men varje dag som gick mådde jag bara sämre och sämre och blev mer deppigare och nere..
Jag vågade inte ens prata till någon om detta och hållde allt inom mig och då mådde jag ju ännu sämre..
Kändes som att ingen skulle ha förståt mig hur det var, dom bara sa att det är bara en dålig period nu och allt blir nog braa…
Men jag visste själv att detta förhållande kommer inte att funka och jag kommer inte att orka kämpa och låtsas att må bra och le..
Många sa ju att vi var det perfekta paret och att vi hade det så braa..
Och JOO vi hade det jätte braa men om känslorna verkligen tar slut och jag vet att dom inte kommer tillbaka så då kommer det inte att funka längre…
Inget funkade längre mellan oss…

Vi pratade igenom detta tillsammans  och vi båda tyckte att Vi passar mycket bättre som VÄNNER (Bästa Vänner) 😉
och det var jag glad över, för tycker om honom som en vän (Endast som vän) 😀
Och det funkar mycket bättre såå 😉
Vi lovade varann att alltid finnas där för varann, stöda och hjäpa varann 😉
Kändes såå skönt att man fick säga det man ville, för har haft en stor sten inom mig på grund av detta och när man äntligen fick säga det man ville och vi är vänner istället så kändes det som en lättnad och stenen/klumpen föll bort..
Har mått till och med lite bättre nu..
Det är fortfarande många tankar som snurrar och funderingar och orolig över framtiden, hitta en ny lägenhet, jobb men jag vet att allt ordnar sig alltid.. ALLTID..
Man ska bara inte tänka Negativt, Positiva tankar och se framåt mot det ljusa..
Och man får hjälp om man behöver, det finns så underbara människor som vill hjälpa nuförtiden 😉
Glöm det förflutna och se/gå framåt 😉
Allt ordnar sig alltid, på ett eller annat sätt 😉

Man ska göra det som känns rätt för EN.
Göra det man mår bra av.
Lyssna på sitt eget hjärta.
Göra det som känns bäst.
Följa sitt eget hjärta
Göra det som hjärtat säger
Göra det som gör dig lycklig

Följ den stig du vill vandra
Följ den stig du vill utforska
För det finns bara två stigar att vandra
Välj rätt
Du lever bara en gång
så välj rätt

Allt har sin mening och varje dag är en ny dag men nya möjligheter 😉
Lev ditt liv så som du vill, bara du är lycklig

Och jag träffade nu en NY  kille som jag älskar, hände fort jag vet men kan inte göra något om man blir kär 😀
För vi förstår varann jätte bra, han förstår mig och jag honom och det är så enkelt att prata med honom om allting..
Och Vi är såååå LIKA som Bär 😀
Vi har samma smak på ALLT typ och det hade inte jag och Christoffer..
Så det känns sååå skönt att jag träffa någon som är likadan som mig och förstår mig såå bra 😉
Och han bryr sig om mig väldigt mycket och jag om honom..
Och han har såå underbart leende och skratt och han är sååå rolig så jag kan inte sluta skratta 😀
Så skönt då vi har samma humor och skämt som vi  båda skrattar åt 😀
Vi tycker om samma saker och vi trivs så bra ihop 😉
Han kan inte sluta titta på mig och jag kan inte sluta titta på honom 😀
Känner mig så trygg, älskad, varm och jag kan vara mig själv till honom ❤
Han gör mig såå lycklig, bara av att han skriver Hej så blir jag såå varm och kär 😉
Han får mig alltid alltid att skratta, le och mår så bra med honom 🙂
Blir såå varm då han håller om mig och han vill allt det bästa för mig och jag vill att han ska må bra och vara lycklig ❤
Han har ett STORT  och GOTT hjärta ❤
Har är bara sååå rolig, snäll, underbar och värdefull ❤
Har redan träffat hans familj och blev bjuden på mat och kände mig sååå VÄLKOMMEN direkt och det har jag aldrig känt förut.. 🙂
Älskar hans mamma, hon var så underbar och snäll och djuren var sååå gulliga 😀
Trivdes så bra med dem alla 😉
Så vi är på G 😀

Men kommer ta det lite SLOW, men han är på prao nu och sen åker han ju till Jeppis (skolan) så då träffas vi inte lika mycket så då får jag fokusera på mig själv och mitt mående och ta hand om mig själv 😉
Men bara att få bo ensam ett tag så det vill jag..
Vill nog vara med med min kille nu men bara att få bo ensam så det behöver jag
nu just…
Man ska ju träffa många karar tills man hittar verkligen en man vill leva med och göra allt med och någon som är likadan som Dig och förstår dig 😉
Man ska inte ta sin energi man inte vill leva med och inte har känslor för mer :/

Men det känns sååå underbart skönt nu 😉
Är så lycklig 😉
Bara jag hittar lägenhet, jobb och allt är fixat så då är allt Perfekt 😉

Hoppas ni har det bra 😉
Ska gå klockan 16.00 0ch hjälpa min mamma på Cafe och sen blir kvällen lugn 😉
Chatta med min älskling förstås 😀

Ha det bra och sköt om er ❤
Puss & Kram ❤

Kommentera

