Veckan & Helgen☺

Hejsan, det var ett tag sedan, Ursäkta mig 😉
Har inte varit så mycket att skriva om, och dagarna går UPP och NER 😉

Men då älsklingen var hemma så var vi lite lata som vanligt 😀
Han kollade på idrott som kom på tv hela veckan, broderade, vi handla, åt och tog det lugnt 😉 Så det hände inte så mycket 😀 Men det är ju skönt och ta det lugnt också, och kämpar och jobbar fortfarande med min depression som tycks vara svår att få bort :/
Men jag är stark 😛

Tog en promenad och här är lite fina bilder 😉

14011891_1224053510970503_1905377079_n.jpg

Sen har jag broderat min Hello Kitty 😉
Har bara huvudet kvar 😛

Sen Onsdagen den 10.8 2016 så då var det tydligen att vakna tidigt, så tog jag en dusch och fixade mig…
Frågade jag att får jag inge morgonmål, så sa Han Nej, eller Jo men någon annanstans 😀
Så då åkte vi iväg 😀

Det blev morgonmål på Görans Konditori i Rewell Center, tänkt fa till Arnolds men tycker inte alls om stället jag så 😀
Men Görans Konditori hade vi aldrig varit till och jag valde rätt ställe för det var sååååå gott där 😛
Brödet jag tog var sååååå GOTT, sen tog jag en kaffe, juice och en banan bakelse 😛

 

Sen gick vi lite på stan, sen köpte han ett till broderi till mig (Hello Kitty) 😉
Var till Clas Ohlson och fick min tvättkorg jag väntat på 😉
Sen for vi till Inter Sport och kolla och han kollade något och jag titta på Cyklar och hitta en jag blev Kär i 😉
Sen hämta vi cykelställningen från mammas ❤
Sen for vi till Citymarket och handla mat till mig 😉
14031045_1224053567637164_700680107_n
Handla LITE Mat 😀 😀
Efter det for vi till Inter Sport och jag fick min DRÖM CYKEL ❤
OMG, Love It ❤
Prova cykla lite men det var lite ovant nu då inte det fanns nåå växlar 😀
Men älskade allt på den 😀 ❤

13931648_1224053530970501_36318781_o.jpg

Sen lämnade Toffe mig i Brändö, S market för jag skulle köpa örhängen av en vän 😉
Sen promenera jag hem, älsklingen packade väskan för han skulle fara tillbaka till Jobbet/båten 😦
Jag packade upp maten och sen blev det att säga Hejdåå till min älskling 😦
Men det är sista gången han far, sen är han hemma med mig 😉
VÄNTAR PÅ IKEA 😛 😉 😀
Han for och jag städade lägenheten och dagarna har varit lugna här, inte gjort sååå mycket 😉

Fredag 😉
Igår var jag och provade min nya cykel 😉
Cykla till Stan 😛
Var till Anttilla, hitta inget och det var sååå tomt där nu i hyllorna men köpte frön 😀
13937018_1224053630970491_1784957520_n.jpg
Sen var jag till klädbutiker, H&M, Clas Ohlson, Glitter och sen tog jag en Vit Choklad Kaffe vid Cafe Kotileipomo 😉
Mina nya rosa skor, som jag köpt från Citymarket som ni ser på bilden, älskar dem ❤

Sen efter det cyklade jag hem 😉

Bilder på allt jag köpte 😉

Sen köpte jag en liten överraskning till min pojkvän också 😉
Sen promenera jag till Brändö Loppis och där hitta jag inte så mycket men nåt smått 😉

Sen gick jag hem och klockan var mycket så började med maten, och var såååå HUNGRIG 😛
Det blev TORTILLAS 😛
MUMS MUMS 😛 😀

14031042_1224053704303817_2048155295_n.jpg

Åt i lugn och ro och kollade på Det Okända 😛
Sen vilade jag efter maten, chattade med vänner, diskade och tog det lugnt 😉
Sen till kvällen så laga jag en God Shake, drack kaffe och moccaruta 😛
Och kollade på Det Okända och sen somna jag 🙂
Vakna fler gånger inatt och kunde inte sova, fattar inte varför :/
13942664_1224053730970481_834594902_n
Söndag 😉
Men vakna 09.00, tog en dusch, laga morgonmål och gav en gurka åt mina bebisar 😉
Kollade på Det Okända och tar et lugnt…
Det bara Regnar och Regnar och regnar 😦
Så gör inte såå mycket :/
14030622_1224168494292338_1408105897_n.jpg
Sen blev jag sugen på te, så drack en kopp 😛

Chattar med vänner nu och tar det lugnt och nu sitter jag och skriver och tvätten är väll färdig så ska hänga upp kläderna..
Snart blir det väll TORTILLA DAGS 😛
Har en lite sämre dag idag, och har ingen lust med nåt 😦
Men så här är mina dagar, det hoppar Upp Och Ner :/
Och har inget att göra denna helg, och det ska tydligen bara regna :/
Men har faktiskt ingen lust med nåt, ork int ät, ork inte stiga upp, ork inte laga mat, ork inte se på tv, ork inte sova… Ork inte nååå :/
Men tar en dag i taget så  blir det väll bättre 😉
Bättre dagar kommer väll å 😀

Men ska ta tvätten nu, laga nå mat och blir väll att ta det lugnt och titta på Det Okända/tv idag och inte göra ett SKIT 😀

OBS: Ha färgat mitt hår också, men blev inte så nöjd, blev mer Lila än Rosa :/
Men lite förändring 😀
Har ingen bild tyvärr men tror de bäst såå 😀 😀

Jaa jaa, men hoppas ni har det braaa 😉
Sköt om er 😉
Puss & Kram ❤
f7a87fb6ecc4797dee50bbcae53c86c8.jpg

Kommentera

