Dagarna som varit💗

Hejsan hoppsan, det var ett tag sen sist, tjaa det har varit lite mycket nu och måendet har varit rent ut sagt åt Helvete, men men, det jobbar jag med och ”Jag är Stark” 😉
”Jag ger inte upp” 🙂
Det har varit lite dåliga dagar nu, så har inte orkat skriva..
1. Förlovningsringen föll ju ner i havets botten
2. Min cykel blev stulen.
3.Depression och måendet är upp och ner.
4. Förhållandet har varit lite dåligt (upp & ner)
5. Gjorde ett STORT Misstag/Fel i förhållandet som jag ångrar stort.

Så mycket skit har hänt, mycket hemska tankar har varit i huvudet och har faktiskt mått så skit och ser bara mörkt, men som sagt jag ska vara stark och kämpa ❤
Och sen har det regnat och åskat mycket så då har man mått sämre, haft migrän och ångest nästan varje dag  :/

Tjaa vet inte riktigt vad jag ska skriva om, mår bara såå dåligt av allt skit som hänt och alla misstag jag gjort, ångrar såå mycket, men det har nu hänt, tyvärr och framtiden och nuet räknas och allt kan bara bli bättre ? 😉
Lever ett bättre liv nu än vad jag gjorde förr  tillsammans med min underbara diamant ❤
Fast inte förhållandet är på topp just nu så är min sambo den ända jag vill ha och leva med och den ända jag älskar ❤

Jaa Christoffer kom hem på tisdan och myste, fick mycket gott.

Sen for vi på bio och på Pizza 😛 Vi såg på Tarzan och for till O sole Mio pizzerian 😛

Sen har vi tagit det lugnt, varit upp och ner och det var mitt fel men det ordnar sig ❤
13933434_1216380325071155_910341355_n.jpg
Min morgonmål 😛

Och sen hade min älskling köpt en Hello Kitty broderi åt mig ❤
Så nu har jag börjat brodera, och det är såååååå Roligt ❤ 😉

Jaa min älskling är mitt allt, han är min och jag är din ❤
Du och jag förevigt, tills döden skiljer oss ❤
13936653_1216380455071142_2013787293_n.jpg

Livet är inte lätt..
Det kommer svåra perioder och dagar.
Vi är bara människor..
Vi alla gör vi misstag och fel,
som vi ångrar och önskar att det aldrig hänt..
Vi gör/säger saker vi inte menar.

Mitt liv har inte varit lätt, men här är jag fortfarande och har lärt mig mycket.
Har haft människor runt om mig som gjort mig stark och har kämpat mycket ensam och har blivit såå stark..
Folk har sagt till mig att inte ångra nåt i livet, det som har hänt för man lär sig av sina misstag och fel..
Men jag ångrar mycket, för det är inte sanna jag, allt som hänt mig och alla misstag jag gjort… men det som är gjort är gjort, kan tyvärr inte gå bakåt i tiden..
Men jag har lärt mig av mina misstag nu och vill göra allt bara bättre ❤
Svårt att göra nåt bättre nu då man mår skit men sakta men säkert så går allting framåt och allt kan bara bli bättre 😉
Allt ordnar sig & allt blir nog braa till slut ❤

Det är bara att kämpa och aldrig ge upp ❤
Tro mig ❤
Vi är bara människor, vi är gjorda för att göra misstag o fel och lära oss nåt av dem..
Vi ska vara oss själva och tro på varann, att vi klarar det..
You can do it 😉

Hoppas ni har det bra och att ni njutit av livet 😉

Allt ordnar sig till slut 😉
Ha de braa 😉
Puss & kram ❤

13566166_1188562684519586_1372998858_n

Kommentera

