Min helg :)

Hejsan hoppsan 🙂
Hoppas ni har det bra, jag har det helt okej, har hamnat i en depression och vet inte Varför ?
Humöret och måendet bara hoppar och är bara ett Stort frågetecken :/
(Haft faktiskt STOR baby feber, riktigt så att tårarna har kommit men det kommer nog att försvinna, för vi har inte råd, pengar och inte riktigt plats med ett barn i denna lägenhet :/
Så man får nog vänta några år 🙂
Men annars har jag det braa, har försökt hitta på något att göra så jag inte blir ännu mer deprimerad av att bara sitta och inte göra någonting 🙂
Är ju ensam hemma ännu och älsklingen kommer hem på Tisdag 😛

Fredag 🙂
På Fredag var det jobb, var i köket (lagade sallad och diskade och lite annat skoj 😀 Hehe, ååh vad jag älskar att jobba på Carl & Carolina, Verkligen, trivs sååå braa 😉
Alla är såå underbara där ❤
Tjaa efter jobbet så cyklade jag till stan, det var marknad där (hela veckan) for först till H & M och hittade en blus som jag köpte, sen for jag och handla lite mat inför helgen och sen kollade jag mig runt lite på stan 😉
Köpte 2 tvålar som doftade såååå GOTT 😛

Tog det bara lugnt, lagade mat, tittade på Det Okända och kvällen blev bara lugn 😉

Mina Älsklingar ❤

Lördag 🙂

Sov läänge på lördags morgonen, sköööönt 😛
Sen så lagade jag morgonmål åt mig själv och beibisarna 🙂
Sen tog jag det lugnt en stund  😉

13689452_1203425469699974_968982493_
Sen cyklade jag till Brändö loppis och kollade lite 😉
Hittade en bra glas/salladsskål, söt kylskåps magnet och en Hello Kitty Nalle ❤

Alltså de min favorit Hello Kitty nalle ❤
Riktigt med rosa skor och klänning och den är såååå söööt ❤
Sen efter loppiset for jag och handla lite mat och gott 😛
Sen började jag med maten, tog det lugnt, tittade på Det okända, och kvällen blev lugn framför en film och sött och gott för mig själv 🙂

Söndag 🙂
Sooov vi länge som vanligt på helgarna 😀
Fixade morgonmål till mig och en grönsaks blandning till beibisarna 😛

13689877_1203425566366631_932660290_n

Vi åt morgonmålet i lugn och ro 🙂
Tittade på Unga Föräldrar och tog et lugnt och spelade The sims 3 🙂
Sen började jag torka damm, städa köket lite, tvätta tvätt, tvätta balkong fönstren och fönstren inne 😉
13735400_1203479629694558_1158366693_n.jpg
Sen började jag baka Jordgubbs muffins, hade så ycket jordgubbar så älsklingen köpt så tänk baka lite och hade lust och baka/göra något 😉
Blev faktiskt sååå nöjd 😛

Och Goooda blev dom 😛
Efter det började jag laga maten, och sen åt vi alla 3 😛
Sen tog jag det lugnt, fortsatte och städa lite 🙂
Sen tog jag en dusch, fixade mat till jobbet (till måndag)
Sen tog jag en Kaffe kopp och smakade på en Jordgubbs muffins 😛
Mums mums säger jag bara 😀 😛
Kvällen blev lugn, såg på unga föräldrar och spelade The sims 3 😉
Sen tog jag natten 😛

Måndag igen då 🙂
Klockan ringde 08.30 och fixade mig och drack en shake och gav gurka åt marsvinen, det är viktigt, annars skriker och piiiper dom 😀 😀
Sen for jag och vila mig en stund före jag skulle fa..
Usch måendet på morgonen var helt åt HELVETE, var trött och känslan som jag brukar få nu är att ”Det känns som att jag kan inte skratta/Le och jag mår helt skit…
Nå jag vila ca en halv timme, men fick ingen sömn fast jag var jävla trött,
nååh sen cyklade jag till jobbet 😉
Bytte om och började städa, humöret var fortfarande nere, men jag försökte le 😉
Städade personal wcn, dammsuga mattor, korridoren, och städa 2 rum, städa sköljrummet, torkade damm…
Dagen blev faktiskt lite bättre sedan, för fick beröm av både skötaren och en gamling (skriver inga namn)
Så då blev man ju lite gladare..
Sen blev det mat 😛 Åt i lugn och ro 😉
Sen fortsatte jag, dammsugade och torkade golvet i matsalen och sen började jag städa omklädningsrummet 🙂
Sen blev klockan så mycket som 14.30, så då cyklade jag hemåt 😉
13706252_1203479586361229_1142241018_n.jpg
Kom hem och tog en dusch får var lite svettig då jag cyklar så hårt 😛
Tvättade tvätt, vilade en stund, diskade,
Sen bakade jag en JordgubbsKaka 😛
Medan kakan va i ugnen så dammsuga & torka jag golvet i lägenheten och förde ut roskisen 🙂
Tog ut Jordgubbskakan och Woow, lyckades 😛 😀
Sen fixade jag mat och åt 😛

untitled,,
Mums 😛
Sen bytte jag i sängen för Älsklingen kommer hem imorgon och sen tog jag en dusch 😉
Sen tog jag en kaffe kopp och åt en JordgubbsMuffins 😛 Mums
Och här sitter jag och skriver nu och ska väll se på Unga föräldrar och sen gååå sova så man orkar imorgon 🙂
IMORGON KOMMER MIN ÄLSKLING HEM ❤
Men först jobb och sen hem till älskling ❤

Hoppas ni har det bra och ha en underbar vecka 😉
God natt alla sötisar där ute ❤
Puss & Kram ❤

 

 

Kommentera

