Hejsan hoppsan 🙂1_181484497

Det var ett tag sedan sist, men det har varit jobb och efter jobbet har man vart så trött och inte haft någon lust att skriva..
Har varit ensam hemma nu en vecka men det skrev jag ju i det senaste inlägget 🙂
Så nu ska jag skriva lite om då älsklingen kom hem (5.7 2016)
Jobbade som vanligt 😀
Och älsklingen var framme i Vasa ca 14-15 tiden, och jag slutade 14.00 så jag cyklade hemåt och han var redan hemma 🙂
När jag kom hem så fick jag en puss, skulle ha fått en stor kram men var sååå svettig så hoppade in i duschen 😀
Efter duschen fick jag en STOR Kram 😀
Sedan myste vi i soffan/sängen och jag fick en Överraskning :O

Han frågade om det räckte eller om jag ville ha en överraskning till 😀
Såå gav han äkta silver örhängen ❤ ❤ ❤
13479529_1175746925801162_211239003_.jpg13714412_1199617873414067_1687534784_n.jpg
Sååååå vackra ❤
Sen myste vi heeeela kvällen 😉
Och tog ett glas vin  som han hade köpt 😛

Onsdag blev en Tropiclandia dag 🙂

Ooooj vad jag Njöööt, det var såå avslappnande och skönt och njöt av varje sekund 🙂
Maten där var ju inte så lyx men vi blev så hungriga och jag ville simma ännu så då åt vi där
och sen njöt vi i bubbelpoolen efter maten 😛
Perfekt dag med älskling ❤

Torsdag
Älskling förde mig till jobbet 😉
Jobb som vanligt, alla dagar 😀

Efter jobbet så hämta min björn mig och han hade igen nån överraskning 😀
Så jag sa ”Man får presenter varje dag nu” 😀

Fick påslakan som jag väntat på Sååååå länge
(Och det är ett speciellt lakan för det står mitt namn ”Marie Louise” 😀
Älskar det sååååå mycket ❤
Ska använda det sen då älsklingen kommer hem igen 😉

Sätter nu bilder på allt jag fått av honom,  föra veckan 😉

Jag fick Jordgubbar 😛

Vit Smyckeskrin och örhänge ställning ❤
Alltså OMG, man kan ju inte ha nån bättre pojkvän/sambo som MIN ❤
Jag är den lyckligaste ❤
Älskar mitt smyckeskrin och örhänge ställning ❤
Jag sa dagen före att mina smycken ryms inte mera i dom småa smyckeskrinen och det går knappt fast mer och då hade han varit och köpa dagen efter ❤
Han är sååååå UNDERBAR ❤

Fredag
Blev jobb och en lugn dag  😉

Lördag 😛
Soooov vi länge länge, åt morgonmålet och myste 😉
Sen for vi och sola och simma till Vikinga strand ❤

Hahah Toffe våga först inte hoppa i..
Jag hoppa i vattnet och han doppa bara benen, och sen solade vi oss
och sen frågade han om vi kan fa och simma igen 😀 😀
Sen hoppa han i först 😀 Fegis 😀
Men det var kall blåst faktiskt och vattnet lite kyligare men
jag hoppade i jag,  2 gånger till och med 😀
Sen åt vi jordgubbar, solade och myste 😉

13713466_1199618023414052_633696257_n

Söndag
Så tog jag det lugnt och solade ute  😉

Medan älsklingen var i köket och lagade mat, ”mat till mig” 😀
Han lagade en låda och sen gräddpotatis, så jag skulle klara mig då han åker bort igen 😉
Kvällen blev lugn ❤

Måndag ❤
Måndagen så var det en ny dag, men inte så rolig dag, älsklingen åker bort igen och lämnar mig ensam 😦
Vaknade tidigt och  fixade mig och älsklingen lagade morgonmålet och sen förde han mig till jobbet ❤
Gav en puss och sa Hejdååååå :/
13695681_1199618036747384_443866102_n
Var lite jobbigare dag då man måsta säga hejdåå ännu en gång men sen blev dagen bättre 😉
På ett sätt är det ju roligt och skönt att vara ensam och fri också och sen
är det ju roligt då han kommer hem 😉
Såå jag städade glatt och sen slutade jag 14.oo, for via H & M och köpte nya skor för mina var såå använda och sen promenerade jag  hem i det fina vädret 😉

När jag kom hem så såg jag något direkt men jag tog en dusch först för var så svettig 😛
Efter duschen så gick jag och kollade vad älsklingen hade gett mig 🙂

Jaa det var mera Jordgubbar, godis, saft, marsvins foder, spån och Wc papper 😀
Och kylskåpet var helt fullt med MAAT 😀
Blev sååååååå GLAD ❤
Så jag skrev och TACKADE Honom ❤
Sen på kvällen blev det att rensa jordgubbar och tittade på Det Okända 😉
13705096_1199619560080565_1744328289_n.jpg

Tisdag 😉
Vaknade, fixade mig och lagade morgonmålet, vilade en stund före jag cyklade iväg och sen blev det att Jobba 🙂
13705077_1199619563413898_549937983_n
Jaa Vasabladet hade kommit på morgonen och det var en liten överraskning 😉
Älsklingen hade beställt den och blev lite chokad 😀
Men nu får man börja läsa Vasabladet då 😉

Hade ju sagt åt honom att börja läsa Vasabladet eller hänga me lite vad som händer i Vasa trakten för han läste bara Ålands nyheter 😉 Hihih 😀

Tyvärr har inga fler bilder på veckan, men ska jag vara ärlig så ha det inte hänt sååå mycket, är ju ensam hemma så då blir det inte så mycket Action 🙂
Bara varit Jobb, jobb och jobb hela veckan och imorgon fredag, IGEN 😀
Och efter jobbet, har man varit på stan eller så cyklat hem och tagit en dusch, vilat, sett på Det Okända varje kväll och ätit och sen har det blivit lägg dags 😉
Såå det är Normala och lugna dagar här hemma hos mig 😉

Myst med mina marsvin ❤
Och nu är det Torsdag, och var på jobb, kom hem, tog en dusch, vilade och
sen blev jag sugen på att skriva lite, höhöh 🙂
Tiden går faktiskt sååååå Fort fast man inte gör såå mycket och veckorna och dagarna bara gåår, Jestas alltså, hänger inte med 😀

Men nåjaa, sitter nu på Balkongen och skriver & Myser och marsvinen fick komma lite ut också 😉
Blir lite sent med maten, men bättre sent än aldrig 😀
Ska byta och städa buren också och sen blir det MAAAAT för oss 3 😀

Ha en trevlig fortsättningen på kvällen och sköt om er ❤
Så hörs vi snart 🙂
Ha det bra 😛
Puss & Kram ❤

13689679_1199618003414054_1783066321_n

Kommentera

