👙Första doppet☀

Hoppsan Hejsan alla kära läsare och hoppas ni haft det bra 😉
13578753_1185609624814892_915211448_.jpg
Här hemma är allt bra, ni som inte visste så är jag ensam hemma nu med mina marsvin,
pojkvännen har åkt.. alltså till jobbet då 😀
Han jobbar på båten nu varannan vecka och sen är han hemma varannan vecka, såå nu har jag varit ensam då från måndag ända fram till Tisdag, alltså han kommer hem på Tisdag (5.7.2016)
Så nu har man verkligen fått sin egen tid, första dan var sååå Jobbig, man bara grät och grät av saknaden men nu Njuter man 😀 hahah nånää men de skönt att vara ensam ibland,
få sin egen tid, göra vad man vill när man vill, fa vart man vill, skämt och sidu. 😀
Är nog bara hemma här och njuter 😀
Men jag tror det är bra att vara ifrån varann ibland,
att få tänka lite på sig själv, och njuta av livet och ha ”En dag för sig själv”
För mig har det faktiskt varit skönt 🙂

Tänkt skriva mer på nästa inlägg som kommer om en stund, men tänkt skriva om mitt första dopp 😀

På onsdan var jag på jobb och kom hem och lagade maten, tog det lugnt på balkongen
och sen promenerade jag till Vikinga Strand, för det är så nära oss 🙂

Promenera dit ganska sent, ca 20.30 var jag vid stranden och det var barn och vuxna som simmade, så jag solade mig en stund och oj vad varmt och skönt det var 🙂
Vacker kväll ☀

Solade mig en lång stund och väntade till barnen hade simmat klart och tills dom flesta hade åkt, ville simma ifred eller i alla fall så att inte hundra tals tittade på då
jag simmade och njöt av vattnet 😀

Testade och provade vattnet lite först, lite kallt var det men sen då man stod i vattnet en stund så blev det varmare, det blåste i mellan åt då solen gick bakom molnen så jag väntade ännu tills solen kom fram 🙂
13563666_1185709451471576_212631132_n
Sen hoppade jag i 👙
Vattnet var faktiskt jätte skönt & varmt 😉
Simmade en stund och njöt 😛
Doppade håret 🙂
Och sen gick jag upp och torkade mig,  orkade inte vara så länge 😛

Så nu har man tagit sitt första dopp för iår 😉
Känner mig som en ny människa ❤

Har ni vågat hoppa i vattnet än ? 😉

Ha de bra och njut av värmen och lediga dagarna, själv så jobbar jag 🙂
Puss & Kram ❤

Kommentera

