Födelsedag🍰 Min bror 11 år 🎈

Hejsan alla kära läsare 🙂
Hoppas ni har det bra, för det har jag och jag mår bra 🙂
På helgen tog vi det bara lugnt, lördagen var vi bara hemma och på söndag blev vi bjudna på Grillat och kaffe till mammas 🙂
På söndag vakna vi 10.00, åt morgonmålet och sen for vi och handla 🙂
Sen börja älsklingen baka en tårta och brownies till min bror, för min bror fyller 11 år 🎈
Vi blev bjudna på grillat klockan 18.00 men vi blev lite försenade med tårtan men vi ville att tårtan skulle bli så perfekt som möjligt 🙂
Vi blev klara ca 19.00 så då åkte vi iväg till mamsen 😉
Vi satte tårtan in i kylskåpet, det var såå VARMT så tårtan tyckte inte riktigt om värmen :/ Men den klarade sig, sen gav jag ett kort åt min bror och gav en STOR Kram 🙂
Toffe och min bror spelade fotboll och jag kollade på och satt ute och solade och väntade på maten, för var hungrig 😛
Sen åt vi grillat och drack ett vin glas 😛
Sen tog vi det lugnt efter maten och sen blev det kaffe och tårta 😛
Tårtan blev sååå god ❤ Du är så duktig min älskling ❤
13575482_1185609234814931_61283297_o

Tårtan var Perfekt 😉
Fotboll och Innebandy tårta 😛
Efter Kaffet och tårtan tog vi det lugnt och pratade med mamsen 😛
VI pratade en lång stund och sen for vi hem 😉
Nä vi kom hem så diskade älskling och jag packade hans väska, för han ska jobba på båten en vecka (han åker/åkte på måndag)

Vi åt glass med jordgubbar och myste ❤

Sen tog vi natten 🙂
Puss & Kram ❤

Kommentera

