Veckan som varit☀

Hej igen, det var ett tag sen jag skrev, men har inte riktigt tid och skriva varje dag så jag skriver då jag har passlig att skriva 😉
Hoppas ni har det bra och njuter av sommaren 🙂
Det gör jag 😉

Här är lite bilder från söndag 😉

Söndan gjorde vi inte så  mycket, vi var till regniga torget och sålde Gluten och Laktos men fick ju inget sålt då det regnade hela dagen så vi for hem :/
Så om någon vill köpa så kommentera eller meddela, vi har gluten/laktosfritt bröd, muffins och moccarutor 😉
Sedan badade jag beibisarna, dom var smutsiga men nu är dom sommar fina 🙂
Sen blev Söndagskvällen lugn 🙂

Måndag 🙂

Måndag sov vi länge , åt morgonmålet i lugn och ro och for och handla lite, sen plocka vi gräs åt beibisarna och dom åt som galningar 😀
Älskar er sötisar 🙂 Mammas änglar 🙂

Vi tog det lugnt, åt mat och älsklingen laga kokosbollar och sen blev kvällen lugn 🙂
Spela lite The sims 3 🙂
13530831_1181488965226958_1263887277_n

Sen for jag och älskling på en promenad och plocka blommor 🙂
Sen tog vi det lugnt på kvällen och titta på film/Det Okända 😛
Sen tog vi natten ❤

Tisdag
Morgonen började med en morgon puss och mys morgonmål 😛
Dagen började Perfekt 🙂

Selfies ❤

13515306_1181489098560278_170511664_n

Bjuder lite på Selfies 🙂
Blev ganska nöjd men jag måste ju acceptera den jag är, hur jag ser ut och
jag är fin som jag är 🙂
Tisdan hände det väll inte så mycket, var lite upp och nerförsbacke med förhållandet men
vi pratade och kom överens och sen blev allt bra 🙂
Det ska ju gå lite upp och ner ibland 😀
Men kvällen blev lugn och tog en dusch och sen tog vi natten 🙂
13514390_1181489101893611_1501326499_n

Onsdag 🙂
Onsdag gjorde vi faktiskt ingenting, eller kanske nåt men dagen blev lugn 🙂
Vi sovd länge, åt morgonmål, handla lite och jag plockade mer gräs åt beibisarna och dom åt som galningar 😛
Sen tog vi det lugnt och åt mat och titta på det Okända, vilade, myste och jag spela lite The sims 3 och sen tog vi natten 🙂
Blev faktiskt en lugn dag, men skönt är ju det också 😀

Torsdag 🙂
Torsdag blev det att vakna tidigt för dom behövde hjälp i Carl Carolina köket 🙂
Så vaknade ca 06.15, och älsklingen var så gulliga och lagade morgonmål och gröt åt mig medan jag vilade och lagade mig klar 🙂
Sen körde han mig till jobbet 🙂

Jag fick mest vara i disken, det var mycket disk, hjälpte till med efterrätts plättarna, vispade grädde och lagade sylten och grädden i skålar, hämtade varor nerifrån källaren, och lagade fram allting till kärran som skulle fa till olika avdelningar, då det var mat dags 🙂
Sen torkade jag bord, yttor och diskade efter maten, var lite övertid för jag och köksan kommer så bra överens 😀
Sen kom älsklingen och hämta mig 🙂

13530523_1181489418560246_845904164_n

Kom hem och var ganska trött så jag somnade en stund, och älsklingen koka en kopp kaffe åt mig 🙂 Såååå gullig han är 😀
Sen kollade vi faktiskt på 2-4 avsnitt av Det Okända, men det är såååå BRAAA 😀
Sen åt vi och tog det lugnt, var ganska trött så sovd en stund 😉
Sen såg vi på det Okända, älsklingen for och sova men jag spelade The sims 3 en stund
och sen tog jag också natten 🙂

Sköt om er och ha en underbar helg och midsommar ❤
Ni är Guldvärda ❤
Puss & Kram

13515193_1181488835226971_979489617_n

 

Kommentera

