Examens klänning👗

Hej och hoppas ni har det bra, här är det väll helt okeej, jävligt mycket att ordna och tänka på så blir helt snurrig i huvudet🙄 Men allt ordnar sig bara man kämpar och tar en sak i taget, men annars är allt bra och dagarna bara går.. 

Men detta inlägg kommer att bli väldigt kort, men kommer att skriva mera någon annan dag.. Hade glömt bort och sätta fler bilder på min Examens klänning hit och har tänk på det nu i såå många dagar såå nu lägger jag in bilderna😎

Klänningen är från Zalando, den var på rea då jag köpte den👗 Klänningen kosta ca 52€ om jag inte minns fel.. Men tänkte ju att det är ju inte varje dag man går ut skolan och får mössan😇

Fick klänningen på posten och den passade PERFEKT👗 Jag är såå kär i klänningen så vill bara ha på den varje dag😂 

Bilder på klänningen⬇️👗

Love my dress👗

Kommentera gärna vad du tyckte om min klänning eller skicka bild om du har en likadan😊


Blev ett kort inlägg nu men vi får höras, och hoppas ni har de braa tills dess😘

Ska åka med mamsen till Närpes imorgon och plantera blommor i morfars grav så ska gå lägga mig snart, men lite mys med älsklingen först😍❤️ Godnatt, och sköt om er😊 

Puss & Kram😘 Vi hörs💋

Kommentera

