Måndag & Tisdag😌

Måndag😌
Jaa måndag sovd vi länge och åt morgonmål, sen lagade jag mig klar för jag hade planer och ta en shopping dag och en ”Sandra Dag” som jag kallar det 🙂
En dag endast för mig själv 🙂
Så jag  gick på stan och Christoffer for till butiken och handla grejer inför marknaden på Torsdag i Brändö då han ska baka och sen sälja produkterna 🙂
Så ni är Välkomna dit, det är endast Gluten och Laktosfria produkter 🙂

Hade Super bra Shopping väder 🙂
For och kolla till Bik Bok, Cubus, Seppälä, Glitter, Kappahl och H&m 🙂
Hittade 2 blusar och 1 par byxor och alla plagg jag köpte var på rea och örhängen kosta bara 1 euro,
You och I   örhängen 😉
Blev nöjd med köpet, sen när jag hade gått länge så for jag till
Fazers Cafe, tänkte först bara kolla på priserna och vad dom hade men
sen stannade jag där på kaffe 😛
Drack först en Iste och sen köpt jag en kaffe kopp,
fråga vad Fazer Blend var, så hon sa att de deras egen gjorda kaffe så jag
tog en sån 😛 Den var sååå god 😛
Men det första jag såg då jag kom in, var nog priset,
det var nog dyrt där, en bakelse får man för 6.90 tror jag de var och kaffet var ända från 2.90 euro uppåt, så dyrt var det men allt såg nog sååå gott ut 😛
Och mycket att välja på, så det var bra 🙂
Fazers Cafe är ju ganska nytt men jag hoppas det hålls kvar ändå fast priset är lite högt 😉
Men jag tyckte om det, i alla fall kaffet och isten 😀
Men man måste nog ha pengar då man far dit 😀

Jag fortsatte vidare, for till Lindex också och sen till Citymarket, handla lite mat och älsklingen kom dit, vi for via Tokmanni, köpte lite grejer och köpt en till kruka 😉
Sen for vi hem, vi tog det lugnt, vi åt och myste, tog en dusch och älsklingen baka inför Torsdag  och sen tog vi natten 😉

Mina nya kläder jag köpte 😉

Kram ❤

Tisdag 🙂
Vi sov länge, åt morgonmålet och myste 😉
Älsklingen började baka och jag tog det lugnt 😛
Sen for vi till djurbutiken för jag behövde mer mat och spån till Beibisarna (Marsvinen) 😉
Efter det for jag och hjälpa mamma på jobbet 🙂
Var verkligen en lugn dag idag också men vi drack en kopp kaffe och älsklingen fick te och en morotskaka 😛
Sen torkade jag borden, diskade, fyllde på mer limonad, förde roskisarna, dammsuga och moppa golvet och tog in stolarna och borden 🙂

När jag var klar så for jag snabbt in till Sale och köpt 2 mjölk 😛
Sen förde mamma hem mig 😉

När jag kom hem så bakade älsklingen och musiken var högt på 😀
Men han börja på med maten också, så glad blev man då man kom hem till mat 😛
Jag skurade faktiskt WC golvet/brunnen  direkt jag kom hem, kan ni tänka er 😀
Sen åt vi och tog de lugnt efter maten och sen började älsklingen baka och
nu har han bakat hela kvällen och jag har tagit de lugnt, skrivit på bloggen och
tvättat 2 maskiner 😉
Kvällen blev verkligen lugn för mig 😉
Nu sitter jag bara på datorn och skriver och älsklingen diskar och håller på i köket 😀
Blir väll att ta natten snart, ska ta en dusch först och sen under täcket 🙂

Hoppas ni har det bra och får en Fin Vecka ❤
Sköt om er 🙂
Puss & Kram

Kommentera

