Loppis & Plantagen Söndag 😊

På söndag sov vi länge, vi var trötta efter allt festande 😀
Vi myste i sängen en stund och sen lagade vi morgonmålet 😛

Våran morgonmål 😛 Älskar Christoffers gröt, mums 😛
Vi åt i lugn och ro och tog det lugnt 🙂

Sen lagade vi oss klara och jag ville fara på loppis och till Plantagen så då
for vi iväg 🙂
Först for vi och titta till Adam & Eva loppiset men dom hade stängt ännu, vet inte
alls när dom ska öppna igen eller ska dom lägga ner loppiset?
Vet någon? så kommentera gärna..
Vill veta, älskade loppiset men dom hade väll för höga skulder eller vad de nu va?? :O
Jaa, men sen fortsatte vi vidare då till Combo loppiset 😉
Det är mitt favorit loppis nu ❤
Vi kollade på grejer och fick lite bråttom att kolla på prylarna för hade typ bara en timme på mig, och det är ju ganska stort loppis 😀
Men hittade billiga servetter som jag gilla, kylskåpsmagneter, varsin tandborste och köpte mitt första telefon skal till min nya mobil 😉
Var sååå mycket folk så att kön var sååå lång och dom kunde inte stänga klockan 18.00 för kön till kassan var såå lång 😀 Men jag han kolla på lite mer grejer så de var ju bra 😀

Sen fortsatte vi till Plantagen, för jag ville dit och se om jag sku hitta nå fina blommor till lägenheten 🙂
Kändes som man var i himlen då man såg alla blommor, aldrig varit så här kär i blommor förr, men de väll säkert då man har en egen lägenhet och man får fixa och bestämma hur allt ska se ut där hemma.
Men blommor gör så att det blir ett hem, det blir mycket hemtrevligare och mysigare 😉
Tyckt till och med att gröna växter var vackra 😀
Så det var verkligen roligt att få vara i Plantagen 🙂
Hittade och köpte ganska mycket..
Jag fick 5 blommor och Christoffer 1 liten kaktus, han fick 1 liten, för jag sa till honom att sen då du har tagit hand om den lilla så då får du en större kaktus 😀 Hihi

Jaa vi kom hem nöjda och glada med 6 blommor 😉
Och satte alla i krukor, men det fattades 1 kruka 😀
Så måste köpa fler krukor men såg att dom hade på Rea i Tokmanni så köper väll därifrån 😉
ÄLSKAR Blommor, men har svårt med att veta hur mycket vatten dom behöver men får väll ta reda på 🙂

Bilder på mina blommor 🙂

Sen blev vi hungriga så vi lagade mat, knackkorvar och Christoffers goda mos och min sallad 😛 Mums 😛
Vi åt i lugn och ro och kvällen blev såå lugn 😉
Vi myste och titta på tv och sen somna vi 🙂

Ha de braa 🙂
Kram ❤

 

Kommentera

