Strampen & Hjälpa mamsen 😊

Vi vakna tidigt, laga oss klara och sen körde vi iväg, min lillebror hade avslutning idag och ville så gärna fara på hans avslutning 🙂 När vi var där vid hans skola och for in så såg vi hur mycket människor, familjer, föräldrar det var där och hälften fick ju stå, for och kollade på scenen men folk bara trängde sig och knuffade och Christoffer for och sitta dit bak för han orkade inte stå där och knuffas, tittade en stund på deras program men sen bestämde jag mig för att vi far därifrån.. Så vi körd hemåt 😉
Dom hade inte planerat riktigt såå bra denhär avslutningen, hälften av folket rymdes ju inte in i fest salen och det var faktiskt synd för ville så gärna se min bror 😉
Men jag vet att min bror är såå duktig och hörd av mamma att han fick bra betyg så det var ju SUPER 😉

Jaa vi kom hem, vi tog det lugnt och sen hämtade Christoffers mamma och styvpappa oss, och vi for och bogsera Christoffers ena bil, som stått vid Prisma ett tag, så det tog nån timme och efter det så  for vi ut och äta till Strampen 😛
Det var sååå gott och fint där, kände mig lite ensam då dom pratade men dom hade ju inte träffats på länge så tyckte det var bra att dom fick prata och skratta 😉
Jag njöt av maten jag sålänge, hihihi 😀
Efter maten så förde dom hem oss och jag tackade för allt, dom skulle tillbaka till Åland idaag så..
VI kom hem och jag tog de lugnt en stund 😉
Sen for jag och hjälpa mamma på jobbet 😉  Det var lugnt idag, men jag torkade borden och stolarna, fyllde på limonad, tog disken från borden och diskade, förde roskisarna, dammsuga och moppa 😉

13389049_1169498463092675_632461456_o
Drack en koppa  kaffe, för blev kaffe snål 😀

Efter jag hjälpt mamma så for jag lite på stan och kollade, och tog en promenad,
Promenera i stan och sen promenera jag till Brändö Centrum och satt mig ner där och
njöt av solen och värmen och kollade på fåglarna 😉
Sen gick jag hem och tog det lugnt 🙂

Sen lite senare på kvällen blev vi såå hungriga så vi for och äta till Bella Vista 😛
Jag tog en El Creco Panpizza, alltså OMG vad den var god,
aldrig ätit sådär goda Panpizzor, Seriöst blev chokad själv 😛
Mums alltså 😛
Rekommenderar stället, det ligger i Brändö Centrum, Bella Vista 😛

Kvällen blev lugn, vi myste, drack vin glas och kollade på film och sen for vi och
sova 😉

Hoppas ni har det bra 😉
Puss & Kram ❤

Kommentera

