Christoffers Examen🎓🌹

optima_logo

Den 3.6. 2016 så tog Christoffer Examen 🎓
Vi försov oss lite, men tur jag vakna av mig själv och väckte min älskling, som tur hade vi packat dagen före allting vi skulle ha på oss och med oss till avslutningen 😉
Så vi tog båda en dusch och sen for vi iväg, vi körde och körde och sen stanna vi i Abc och köpte varsin smörgås o dricka så vi orkade 🙂
Sen kom vi till Trädgårdsgatan, först samlades hans klass, sen blev det fotografering och kaffe och tårta och sen fick vi vänta 🙂
Hans mamma och styvpappa kom så vi satt och pratade med dom en stund och sen for vi till fest salen 🙂
Vi fick vänta ganska länge tills alla gäster hade kommit men ville inte missa en sekund av denna dag 🙂
Festen började och rektorn talade och det var sång, tal och mera sång och sen var det Dimission 🙂
Det var säkert 10-15 olika linjer som fick betyget och mössan före Christoffer men det var roligt att se hur många och vem som också gick ut från andra linjer 🙂
Då var det dags för Bagar & Konditor och jag var såå Redo 😀
Min Underbara Älskling stod äntligen där och fick sitt betyg, kände mig såå
Stolt och glad över min Älskling ❤
Äntligen blev han klar och att vi båda blev klara samtidigt 😉
Efter Bagar & Konditor var det några linjer kvar och sång och sen var det slut 🙂
Festen tog nog några timmar men jag orkade super bra 😀
Efter festen for hans föräldrar hem och vi körde mot Brändö, för att laga allt klart för mina föräldrar och hans föräldrar kom på kaffe 😉

Christoffer & Sandra

13388971_1169102796465575_1131076449_o


Christoffers föräldrar kom ca 18.00 och mina föräldrar var lite försenade men det gjorde inget 😉
Då mina föräldrar kom så satt vi och pratade, skrattade och jag fixade kaffet 😛
Sen var det dags för kaffe/te, bakverk, kex och Christoffers goda tårta 😛 Mums
Vi åt och drack i lugn och ro och pratade 😉
VI hade det så mysigt 😉
Sen for föräldrarna hem och vi städade undan och kramades 😉
Och kollade på våra presenter som vi fick av föräldrarna ❤
Och kvällen blev lugn, vi myste, drack ett Champagne glas som vi fick av Christoffers föräldrar 😛 Champagnen var såå god 😛

Jaa kvällen blev som sagt lugn så efter Champagnen och efter att vi myst så for vi och
lägga oss, vi var båda trötta 🙂
Dagen blev super bra och var så nöjd och glad ❤
PUSS & KRAM ❤

Kommentera

