Onsdag ❣

Jaa vi sov länge länge som vanligt😂 Sen åt vi morgonmål, som ni ser så ha vi börjat äta gröt varje morgon men det är sååå gott😝 och älsklingen lagar den godaste gröten🍵 vi åt i lugn och ro och kollade på barnprogram och myste🤗

Vi tog de bara lugnt😊 och klockan 14.00 hade jag tid till diabetes skötaren, det gick sådär, vet att jag slarvat med det nu igen men vi alla har vi dåliga o bra perioder då man orkar och inte orkar. Men jag tänker nog skärpa mig nu, har bara varit mycket nu med ALLT, och nervös inför avslutningen 🙄 Men nu ska jag ta tag i det, vill inte må likadant som jag mådd föra sommaren och har inte tid/råd att hamna på sjukhus… 


Så nu blir det att skärpa sig, tror jag behöver bara någon som trycker upp mig och få höra att ”Oj vad du är duktig Sandra, Du klarar det Sandra, Du orkar och du är stark” 💪🏼

Men jag vet att jag själv måste göra detta själv, sköta mig, ta hand om mig och påminna mig själv att ta insulinet, jag är ju ändå så pass vuxen. Men ingen ork och lust har varit nu och som sagt det har varit mycket nu med allt men det blir att sköta om sig nu sakta men säkert och ett steg i taget😊 Så blir nog allt bra😇 

Jaa på kvällen tog vi de lugnt, vi åt och baka moccarutor och älsklingen baka en hel del😜 För våra föräldrar kommer på kaffe på Fredag😍 och sen kollade vi på serien Scream och drack kaffe☕️

 

Färgar håret💇


Blev ganska sent men ca klockan 00.00 färgade jag håret, tjohoo😂 Blev bra resultat efteråt så det var ju som tur, om de sku ha blivi misslyckat så då sku jag int ha fari till min avslutning😂 men håret blev Nice💇🤗 Sen hade älsklingen laga en god shake åt mig och vi fortsatte kolla på Scream och sen for vi och lägga oss😴💤 Puss😘

Kommentera

