Måndag🌅

Hej alla kära läsare 😉 Hoppas ni har det bra 🙂
Här är det bra, och njuter av varje sekund som går 🙂
Dagarna går tycker jag så fort nu, men det är väll braa det också, hinner ändå med mycket + att man får ha vilo dagar också 🙂
Har såå mycket önskningar och drömmar nu, resa, hund, en till tatuering och mycket mer men det får man ta sedan då man har råd 😉 Men drömmar får man ha 😀
Är så lycklig och glad nu över livet och styrkan jag fått, att kämpa för livet och aldrig ge upp 😉
Framtiden ser ljus och bra ut, fortfarande ekonomi/peng bekymmer men nog ordnar det väll också, bara man får jobb 😉 Men man får bara ta en dag i taget och vänta tills den dagen man får heltidsjobb, nu får man bara söka och söka och hoppas på det bästa 🙂
Men skönt att ha lite ledigt också efter all stress och mobbning och skit, min kropp behöver vila lite nu för har verkligen inte mått bra, men känner mig redan lite bättre och orkar lite mera nu än förr 🙂
Men en dag i taget och sakta men säkert så blir allting braa 🙂
Men jag får tacka er läsare att ni läser bloggen och hoppas ni tycker om den..
Ni är så underbara allihopa ❤

Skriver nog blogg för att det är roligt, vill dela med mig om min vardag och för att det är som en dagbok för mig, andra vill skriva dagbok men tycker inte riktigt om det så skriver blogg istället och vill ta bilder 😉
Taack för att ni finns ❤ Ni är guldvärda ❤

13335212_1164715550237633_1356741417_n
På måndag så sovd vi båda länge (Vi båda är lediga nu så)
Och sen lagade vi morgonmål och åt i lugn och ro 😉

Sen började jag städa köket, skurade köks kaklen och arbetsbordet och torkade skåpen och ugnen lite och torkade hyllorna 😉
Sen vila jag en stund för fick såå varm och blev lite svettig 😀  Var såå varm ute 🙂

Sen var klockan såå mycket och blev hungrig så älsklingen börja med maten, blev fiskpinnar och potatis idag och jag lagade en sallad 😛
Vi åt och jag ville kolla på Unga föräldrar så vi kollade på det och drack en kopp kaffe och bulle sedan till efterrätt 😛

Efter maten tog i det lugnt och kolla på Unga föräldrar och vilade maten lite 😉
Sen for Toffe i källaren och gjorde något och jag städade kylskåpet med ättika och skurade ordentligt så den blev riktigt ren 😀
Sen städade jag klädskåpet och tog bort jul kläder som Toffe förde upp på vinden, så nu är mitt klädskåp rent och fint och kylskåpet doftar gott 😛


Kvällen kom och vi bestämde oss för att ta en promenad i de vackra vädret, kvällen var såå vacker och fin 😉
Så vi promenerade väll ca 45 minuter och tog lite fina bilder som jag bjuder på 😉

 

Jag & Älskling ❤

Vacker kväll ❤

Sen på kvällen blev det dusch, varm banan med choklad som älsklingen laga och filmkväll och sen masserade han mina axlar 😉  Mysigt ❤
Sen tog vi natten 😉

Sköt om er och ha det såå bra, så hörs vi snart igen ❤
Puss & Kram ❤
Sänder en kram till er alla för ni är bara så underbara 😉

13348952_1164715653570956_1414113586_n

2 reaktioner till “Måndag🌅

Kommentera

