Ny mobil📱

Hej på er alla😇

Jaa rubriken säger väll allt, vad detta inlägget ska handla om😄 

25.5 2016 Onsdag fick jag en mobil, 4-5 månader utan mobil och det var faktiskt mina bästa månader i mitt liv, kändes så skönt, ingen ringde, skicka nåt och man fick ha en paus från mobilen☺️ Skaffa nog mig en mobil bara för framtidens och arbets skull och lärarna tjata på mig😂 för det är ju viktigt och ha mobil då man har arbete eller om något skulle hända😎 Alltid då man inte har någon mobil så klarar jag mig bra utan mobil, Snapchat, instagram och allt sånt men nu då man har mobil så huhu, nu är man aktiv på instagram och Snapchat😂

Men nu har jag skaffa en mobil och det är Iphone 6s Rosa😍Köpte den från Sonera😜 Love it😍 Får super bra bilder nu till bloggen, Instagram, Snapchat och Facebook👍

Skriver nu mitt första inlägg på min nya mobil men tror nog det blir att jag skriver mera på datorn för där är det mera och på datorn för man laga det mycket finare och ändra var bilderna ska vara och det är mycket roligare, det är roligt att skriva på mobilen men här kan man inte fixa och laga det lika snyggt😏 

Men är såå nöjd över mobilen😊 Ni får bara skicka till mig när ni vill och skicka till mig om ni vill ha min nummer😏

Hoppas ni har det bra❤️och kommentera gärna och berätta vilken mobil du har 😊


Kommentera

