⭐Feber⭐

Hej kära läsare ❤
Ni undrar säkert vad jag menar med Feber, är jag sjuk eller ??
Nääeh, jag är inte sjuk, lite snuvig men inte nå desto värre, hihi 😀

Jaa detta inlägg ska då handla om mina högsta önskningar, drömmar och
det jag verkligen väntar och ser fram emot 😉

💼🗽 Resfeber ✈🚢
Jaa här ha jag Resfeber och jätte starka drömmar om att få resa💼
Att få åka båt eller flygplan ✈🚢
Att få komma bort härifrån
Att få tänka på annat
Att få se någon annat
Att utforska
Att fa på äventyr
Att få Njuta och slappna av
Att få göra och vara med min älskling ❤
Skulle bara behöva semester/få komma bort ett tag
efter all stress, mobbning och mitt mående..
Har så mycket i tankarna så hinner knappt slappna av mera..

Resbilder

Jaa där är nu några ställen jag skulle vilja besöka före jag dör 😀 Hehe
Har alltid drömt om att få resa jorden runt och se olika ställen och lära sig
något nytt från varje ställe..
Livet är ju ett stort äventyr och man ska utforska  😛

En resa någonstans skulle verkligen behövas nu, då måendet och orken tar slut.
Kan komma dagar då jag inte ens ork  stiga upp, jag är lycklig med livet men det är kroppen, orken och lusten som bråkar med mig 😦
Förstår själv inte varför, frågar mig själv också varför jag mår såhär konstigt ?
Men inget svar får jag, får bara en tanke av att kroppen är slut på grund av allt stress
och allt jag gått igenom nu..
Skolan, mobbning, allt skit jag fått, alla tankar, självmordstankarna jag hade förr och allt ont som har hänt i mitt så såklart energin tar slut, och vill ha semester…
Livet ser ljusare ut nu, men de ändå många tankar som finns kvar och kroppen som
inte har återhämta sig från depressionen ännu..
Men jag vet att framtiden är ljus och att jag aldrig behöver vara rädd och bli deprimerad mer, för nu har jag den bästa stunden i livet.
Har det såå bra, har pojkvän, 2 marsvin, en lägenhet och goda vänner 😉

Men min högsta önskan är nog en resa nu..
Bara att få se något nytt, sitta i sol stolen, äta gott, dricka, simma, sola och njuta av värmen och sällskapet med älsklingen ❤
Men nog kommer väll den dagen också 😀

Vi alla behöver vi en semester nångong, att få slappna av och komma bort och se något nytt 😉
Kram ❤

🐶Hundfeber🐩

Jaa finns det nåt mer och säga 😀
Alltså Jestas har aldrig i hela mitt liv haft sån här Hundfeber 🐶
Ser hundar överallt och varje gång säger jag Ååååhh titta Älskling en hund
”Åååh vad söt, Åååh en hund, titta älskling en hund”
De som om jag aldrig har sett en hund förr, jag är ju helt galen alltså 😀 haha
Men dom är bara såå SÖTA ❤

Visst är dom söta ❤
Om jag/Vi skaffar hund så köper jag nog en lite mindre hund till först och tar större sen senare i livet om jag vill 🙂
Mitt hjärta slår för hundar nu just 😀
Dom gör mig bara så glad, dom är såå pigga och glada och då blir man själv pigg och glad 😉

Haha Älskar domhär reklamen 😀

Men här kommer först söta bilder 😉
På Hund och Marsvin ❤

Alltså nää jag kan inte se på hundar mer, blir direkt ”Åååh den vill jag haa”
De så många som har hund här i Brändö så man känner sig som att man är den ända som inte har, haha 😀
Får bara drömma och önska mig en hund nu då 😉
Den dagen jag får hund så då blir hunden nog så bortskämd 😀
Tänk att få hålla om, pussa, krama, gosa, leka, mata och gå ut med den och ge den fina saker 😉

Nåjaa måst väll lugna ner mig 😀
Hoppas ni har de bra och sköt om er ❤
Puss & Kram ❤

2 reaktioner till “⭐Feber⭐

  1. Skaffa inte hund när du är sådär ung. Har haft hund sedan jag var 15 och man är så bunden, kan inte resa, får lite tid med vännerna, hundar är nog härlig jo, men man är väldigt fast. Och en hund ska man ha hela dens liv

    Gilla

    1. Joo det är sant men drömmar får man väll ha😊 har int riktigt råd nu heller men i framtiden👍 Drömma får man, har mina 2 marsvin och det räcker för tillfället😉
      Tack för kommentaren😘kram

      Gilla

Kommentera

