🌸Helgen🌸

Helgen kom och den gick 😉
Hoppas ni hade en skön och bra helg 😉
Det hade jag, och tänkt skriva lite om vad jag har gjort 😛

Fredag 🌸
Var jag på praktik från klockan 08.00 till 14.00, tog det lugnt hemma och myste med älsklingen ❤
Sen klockan ca 16.oo for jag och hjälpte mamma på Cafe, for lite tidigare denna gång för dom hade marknad Fredag & Lördag 😉
Klockan 19.00 var jag och mamsen klara så hon förde hem mig och sen blev det mat för mig och älsklingen 😛
Kvällen blev lugn, tvättade kläder, vi kollade på tv/film och åt lite gott 😛
Sen tog vi natten 😌
13275651_10206442739048113_660704647_n

Lördag🌸
Hade klockan och ringa på klockan 10.00 för skulle hjälpa mamma en stund idag 😉
Åt morgonmål, laga mig klar och på med kläderna 😉
Älsklingen sovd ännu så jag cyklade iväg 🚲
Första Cykelturen från Brändö till Centrum, Skööönt och fint väder var det också 😛 🚲
Var ganska lugnt på Cafe så hjälpte dom 1 timme, diska, torka borden och fyllde på limsa skåpet 😛
Sen cyklade jag hem i det fina vädret ❤
När jag kom hem så började jag städa, damma mattorna, städa wcn, städa köket, dammsuga och moppa golvet 😉
Sen tvätta jag och älsklingen 3 mattor, dom var så smutsiga så ville tvätta dom 😉
Sen åt vi och kvällen blev lugn, titta på tv och myste, åt gott och sen tog vi natten 😉

Städat och klart Och Mattorna på tork 🙂

Söndag🌸

Söndag är en vilodag 😉
Så vi sovd länge, myste i sängen och busa med varann 😀
Sen laga älsklingen gröt & morgonmål ❤
Vi åt i lugn och ro och kolla på barnprogram 😀
Vi tog det lugnt och vilade 😉
Sen bestämde Jag/Vi att nu far vi till
TROPICLANDIA👙
Så vi packade väskorna och körde iväg🚙
Så där simmade vi ca 2-3 timmar 😀  Hihi
Janåå vi myste i bubbelbadet också och åkte rutschkana, lite barnslig får man väll vara, man lever ju bara en gång 😀
Sen köpte älsklingen en GOD Melon Slush åt mig 😛
Mums 😛 Tack älskling ❤
Vi badade en liten stund till och sen for jag till duschen/bastu och lgade mig klar 😉
Efteråt så for vi till Rax och åt, för vi båda var hungriga och jag var såå Avslappnad så orkade knappast något 😀 haha 😀
Sen for vi hem, vi tog det lugnt och kollade på Ishockey..
Finland och Canada, synd att inte Finland var lika bra denna gång som dom var på alla andra matcher :/ Men dom var skit duktiga 😉
Sen tog jag en dusch och for och lägga mig 😉

Life is Good
H
oppas ni har de bra alla kära läsare ❤
Hoppas eran vecka blir bra ❤
Sista praktik veckan för mig och sen får jag vara ledig några dagar före avslutning 😉
Ha de bra och sköt om er 🙂
Puss & Kram ❤
13293282_10206459605629767_102709580_n.jpg

Kommentera

