Helgen ✨

Hej kära läsare !
Nu är helgen här igen, Skönt 😉

Jaa i helgen har jag tagit det lugnt, bland annat.
Har hjälpt mamma på jobbet ( Cafe Kotileipomo). Min syrra kom på besök och hon far tillbaka
på söndagsnatten med Onni Bussen..
Har shoppat lite, tvättat tvätt och lekt med beibisarna/marsvinen 😛
Handlat en present till Amy då hon fyller på Söndag, 1 år ❤

Lördag:
Sov länge och tog det lugnt och åt morgonmålet.
Har Packat och ordnat kläder och grejer i ordning i flytt lådorna och ikea påsarna.
Så det är lättare och hitta kläderna och grejerna sedan då man flyttar 😉
Har städat marsvinsburen och lekt med mina bebisar 😉
Åt god mat och vit vin med familjen :*
Var och handla grönsaker till Amy imorgon och förstås får Rose också 😀
Nu tar jag det bara lugnt och kollar på då mina beibisar vilar och äter & dricker 😛
Kollade på Star Wars med hela familjen och nu är klockan 01.25, ser på mina bebisar och ska väll ta natten snart 🙂 Gäsp :O

Obs. Kommer inte och ha så mycket foton nu denna vecka.
Har förstås min dator men den är inge bra, och har ju fortfarande ingen mobil,
int haft på flera månader. Sköönt 😀
Men nästa helg då min kille kommer från sin praktik (på båten) så då lånar jag hans mobil och fotar lite 😉
Fast få se om jag hinner blogga nåt då,
beror på lite när vi flyttar också men jag håller kontakten i alla fall nästa vecka och då jag hinner 😉

 

God natt ❤

Dåliga bilder men nåjaa.. Ha de bra :*
Puss & Kram ❤

Kommentera

