Hej länge sen sist ;)

Hej alla kära läsare !
Förlåt, Ursäkta mig, Sorry nu för att jag inte har hunnit skriva på bloggen på ett tag, har som sagt haft såå mycket och det har hänt så mycket sen jag skrev här sen sist, men det har nog hänt bara bra saker så ni behöver inte oroa er 😀

Jaa orsaker varför jag inte bloggat är faktiskt ganska många orsaker !
Men Skriver 10 orsaker varför jag inte bloggat !
1. Har inte haft tid
2. Haft mycket med mina nya familjemedlemmar, Marsvinen Rose & Amy.
3. Stressigt med skolan (Praktiken)
4. Måendet inte på Topp alltid
5. Fokuserat mera på mig själv nu, (Min egen tid)
6. Mycket med att hitta lägenhet i Vasa, men de ordnat nu, som tur!
7. Mycket att packa och ordna inför flytten
8. Datorns batteri var skit så det tog 1 vecka ca att fixa det.
9. Mycket Hemma sysslor.
10. Haft 2 yrkesprov att läsa på och tänka på. Men nu är det över. Som tur.
-Jaa det som har hänt nu i mitt liv dom senaste månaderna och veckorna, är väll att jag varit på praktik nu istället för att vara i skolan (På grund av mobbning, måendet och ville arbeta istället än att sitta i skol bänken)
-2 Yrkesprov, som gick som en dans.
-5 Mars kom våra nya familjemedlemmar till oss, marsvinen Amy & Rose,
min livs bästa & största dag ❤ Mina bebisar tar mycket av min tid för dom betyder allt för mig..
-Firat min Älskling som fyllde 27 år, vi åt god mat ute och följande dag for vi på bio 😉
Älskar dig Nu & Föralltid min livs underbaraste Älskling ❤
-MYCKET med packandet, att kasta prylar man längre inte vill ha, mera packande och städa Christoffers lägenhet i Jakobstad och säga upp den lägenheten.
-Flytta Christoffers möbler från Jakobstad till Vasa.
-Nu har jag praktik i Vasa i 6 veckor, och nästa helg flyttar vi till Brändö.. Spännande…

Så nu flyttar man hemifrån då och bor ihop med sin egen kära lilla familj, som betyder såå mycket för mig..
Trodde aldrig att mitt liv skulle bli så här bra, men efter allt kämpande, skit och depression så kommer allt det goda, bästa med mig är att jag aldrig ger upp och aldrig väljer den dåliga vägen..
För nu ser jag vart jag har kommit, ingen aning var jag vore idag om jag vore tagit den dåliga vägen..
Men nu är jag här och mår så mycket bättre än vad jag gjorde förr.
-Det vill jag tacka skolan (lärare och psykologen) som ordnade praktiken åt mig.
Min pojkvän som har varit där för mig, utan honom skulle jag inte ha mina underbara marsvin.
-Min mamma som finns där för mig, när man behöver henne.
Mina vänner vill jag också tacka !
Utan er vore jag inget, vet faktiskt inte vad jag vore utan er, ni är guldvärda ❤

Så nu blir det Torsdag och Fredag praktik och i helgen ska jag ordna lite i flytt lådorna och packa resten och ta det lugnt och nästa vecka blir det praktik hela veckan och på fredag kommer min Älskling hem klockan 03.00 på natten och lördagen blir väll att skriva på pappren och sen får vi flytta 😉 Längtar, såå spännande, kan inte vänta 😀

 

Ja glömde och säga att jag klippt mitt hår kortare också, ville ha en förändring och
Skönare med kort hår till sommaren 😉 Vad tycks ? 😀

Tjaa vad mer ska jag berätta nu då, tycker bara dagarna går och man får ingenting gjort, dagarna går så fort att man inte ens hinner skriva på bloggen 😀
Nää men nu ska jag skärpa till mig, kanske jag inte skriver varje dag men
i alla fall att jag skriver några rader i veckan, så ni vet att jag lever, har förstås mycket nu med packning och flyttningen de kommande veckorna.. Men jag hör av mig och berätta hur det går..
Tänker nog skriva här ännu kanske i kväll eller imorgon eller i helgen och berätta mera om mina bebisar Amy och Rose och bjuder på bilder 😉

Men nu ska jag ta en dusch och lugna ner mig inför natten..
Måste bara berätta att jag satte på en Lugnande Marsvins låt åt bebisarna och nu har dom varit tysta i 40 minuter, dom vilar i sitt eget rum och det är helt tyst.. Helt magiskt att jag får dom att slappna av 😀 Åååh dom betyder ALLT o såå mycket för mig ❤

Hoppas att ni har det bra och sköt om er ❤
Puss & Kram :*

Kommentera

