No Phone, I’m Free :)

Hejsan alla kära läsare ❤
Har tyvärr inte haft tid och blogga nu på den sista tiden, det har varit mycket nu, julen var att vara med sin kära familj och få vara lite social med dem också 😀 Sen har man jobbat och sen börja skolan och man fokusera på det, sen har man rensat skåpen och kastat bort allt skräp inför flytten, haft mycket och viljat ha min egen tid och sist men inte minst så gick min mobil sönder för en vecka sedan och mobilen använde jag mest, av att skriva här på bloggen, men känns faktiskt skönt och vara utan mobil, ingen skickar, ringer och man känner sig mer fri och social 🙂 Klarar mig super bra utan, förstås är mobil ju bra och ha men just nu sparar man pengar till något viktigare än en mobil. Jaa du läste rätt, det finns något viktigare än en MOBIL !

Hade en Iphone 5s, det var någon vatten skada, jag som leker med vattnet 😀
Måste ta de lugnare med vattnet nästa gång, hehe 😀 Nåjaa sen då jag får en ny Iphone så då ska jag köpa ett sånde fodral som håller/tål vatten, kostar väl 70-80 euro men den är jätte bra och håller vatten, lera och om man tappar den på golvet ! Men nu så mår man mycket bättre utan mobil, fast i framtiden är det ju viktigt och ha en, men mobilen får nu vänta…
Om man vill ha kontakt med mig så finns ju Facebook, har ju en ny dator som jag fick till Jul/födelsedagspresent så måste väll vara lite aktiv på bloggen och lite osocial ändå 😀
Nåjaa nu får det vara nog med det snacket 😀 Fast känns skönt och blogga igen 😉
Kommer tyvärr inte ha nå mycket bilder här nu p.g.a att mobilen är sönder och har ingen bra kamera, men kanske man får låna sin partners mobil, om man frågar snällt förstås 😉


Jag hoppas ni har det bra, jag har det SUPER. Känns såå skönt alltså, man är lyckligt förlovad med den bästa, känns verkligen så härligt i kroppen att vara kär, känns som man är nykär ännu fast man ha varit länge tillsammans 😀 Men  usch vad skönt det känns, han är en rätta, jag känner det och vet det.. Har väntat och längtat efter en Bagare och nu fann jag honom, har varit tillsammans med 4 stycken, men dom har inte varit dom rätta, kanske det känns så i början men inser det nog ganska fort om inte det känns rätt, har svårt att känna kärlek men jag känner bra om han är den rätta eller inte, har märkt att jag säger och visar direkt till killen om det inte känns bra nå mera.. Men tycker det är ändå en bra sak, jag tycker inte man ska vara tillsammans om det inte känns rätt och älskar varann nå mera, det tar bara på energin, de väll många som kallar mig Hora, jag är otrogen och knullar runt, men Stämmer det? Nej, Går jag runt och vill ha betalt för ett ligg och går jag bakom ryggen och ligger med alla som är singlar, Herregud alltså, förstår inte vad ni tycker och tänker om mig, är jag så Hemsk alltså.? Nämen dom som känner mig så vet vem jag är.. Ni som inte känner mig så ni kan tänka efter vad ni säger fören ni öppnar er mun, ingen är ju perfekt och i alla gör vi misstag och fel men jag lär mig av dem.. Man ska prova sig fram och känna efter vaad man vill och vem man verkligen älskar.
Men jag ångrar inget i mitt liv, inte mina förhållanden, mina val, ångrar inget för det har gjort mig så stark och har lärt mig sååå mycket alltså, jag sku inte ha varit den jag är idag om jag skulle ha gjort mitt liv på ett annat sätt..
Mina förhållanden har varit bra på sina sätt och har haft det lyckat bra i livet med allt fast det inte alltid har funkat så bra men ”Detta är livet” och man lär ju sig av sina förhållanden, misstag, fel och vi är ju alla olika och det ska man acceptera och vi är alla lika värda, tycker jag!
Har alltid haft lätt att förlåta, glömma och acceptera andra ❤

Oj blev sånt här snack då, haha, jag är nog så underlig ibland 😀
Nåjaa vill vara ärlig och öppen här, vill vara det för er läsare, har inget att dölja och tycker vi ska vara öppna, hjälpa varandra och berätta våra livs historier, så kanske det finns någon annan där ute som har samma livs historia som du..

Tycker det känns skönt att vi har varann ❤ Vi har alla en plats i livet, vi är alla bra på något, vi har alla våra bra och dåliga sidor och det ska vi vara glada för, ingen kan vara bra på allt, har väll själv lite svårt med det, att om någon är bättre än mig på matlagning, bakning, matematik eller något annat så då känner jag mig dålig, men det är inte såå alls, då betyder det att du är mycket bättre på någonting annat istället, och kan vara öppen och säga att jag är dålig på matematik, alltid varit men då är det inte Fel och fråga efter hjälp då man inte vet och då man vill ha hjälp, men det har jag svårt med också, för då vill jag ta reda på själv eller så låter jag det vara men det är såå fel..

Men ska ärligt säga att jag har blivit bättre på det, att fråga och be om hjälp, kommer ihåg då jag börja i Optima Lannäslund första året, frågade inte om hjälp, jag for iväg om det blev för jobbigt och jag var så liten 😀 Nu är man 19 år och det känns som man har vuxit och blivit mognare såå snabbt, tiden går såå fort fast man inte alltid tänket på det, men jag ser själv på mig att jag har förändrats och blivit starkare, mognare och en ny människa, usch va skönt det känns 😉
Man kan inte förstå att detta är faktiskt sant !
Man växer från en liten baby, till småbarn, tonåring, ungdom till vuxen och sen blir man gammal och dör och vad händer sen, jaa det är ett fråge tecken ännu… Fast ibland känner jag min Morfar och Farmor här, att de skyddar och tar hand om mig..
Men nej nu ska jag inte prata om döden och vad som händer efter döden 😀 Det får bli en annan gång tror jag 😀
Nää men tänk på hur snabbt man utvecklas och förändras, man kanske inte ser det själv med andra ser det, men ärligt så när jag tänker efter så Herregud vad jag har blivit stor, är ju inget barn längre, är ju en vuxen kvinna 😉
Om man sku skriva upp allting i punkt form på allt man gjort (bra/dåliga saker) så av varje liten sak man ha gjort så har man lärt sig något av, allt man gör är något man lär sig av, om man gör något fel eller misstag så lär man sig till nästa  gång att inte göra det igen och om man gör något bra så då vet man att det gör man igen och igen..
Allt man gör –> Inget är onödigt, för du lär dig såå mycket av att ta chanser och pröva på nytt och på nytt, man lär sig inget om man bara går undan och inte vågar testa och ge sig själv en Chans!
Du är  bättre än du tror, Tro på dig själv och gör misstag och fel för det gör dig starkare och klokare 😉
Om man bara gör saker man KAN så då blir man inte bra på de svaga/dåliga sidorna man har.
Man ska också göra det man INTE är bra på för då lär man sig, Tro mig!

 

Du är värdefull, unik, dyrbar, viktig, underbar och du är bra för den du är ❤
Jag tror på dig, så tro på dig själv du också.. I Know You Can Do It 😉

large.gif Puss & Kram
Ha det bra så hörs vi ❤
Du är den du är och du är bra som du är, glöm inte det 😉

Må Gott alla kära läsare ❤

 

Kommentera

