Hårklippning & bilder😇

Varit lite trög nu på julen med bloggen, men då vill man ju umgås med familjen, nära och kära och älsklingen❤️ Men min syrra klippte mitt hår efter jul och blev så nöjd😇 Och sen har jag jobbat, jobbat och hjälpt min mamma på jobbet (Cafe Kotileipomo)  har fyllt på limonad i skåpet, torkat borden o stolarna, diskat, torka hyllor, tagit borden och stolarna in, fört roskisarana, dammsuga och moppa golvet😇 I love to work😂 Det var sista dan på Carl och Carolina igår, börja nädtan gråta, trivs såp bra där❤️ Var egentligen skolan på torsdag och fredag men fick jobba istället och dom behövde hjälp i köket så stanna där och jobba istället och det var såå roligt😇 

Sen var jag och Toffe till nya loppiset, Combo, bilen dog och blev törstig på bensin så Toffe måsta gå till Abc, men så tur att de inte var så långt borta😂 Men som tur fick bilen bensin, och vi fick fynda på loppis, köpte en hel del till lägenheten som vi kommer att få i April eller nångong där före sommaren😇 Sen har vi handlat på Citymarket fina grejer👍Är verkligen Taggad nu, älskar ju att inreda och göra det snyggt och är ju så renlig av mig så kommer väll att städa varje dag i lägenheten😂 Och inredningen kommer att se perfekt ut och känner mig redan så lycklig att allt går så bra nu😛 Allt skit man gått igenom vänder sig till det goda och det bästa😇 Är glad över allt jag gått igenom, har bara blivit starkare och starkare för varje gång och det gör mig såå glad☺️Tack för att ni alla finns, älskar er såå mycket och ni betyder mycket för mig sötisar😇 

Puss & kram😘  
    
    
    
    

    
 

Kommentera

