My Hello Kittys🐱

 Här är alla mina Hello Kittys🐱 Har 11 Stycken hittills och vill bara ha mer😛 Tänk alla ha jag köpt på loppis förutom 1-2, den med muffinsen hitta jag i Citymarket😇Den med klänningen och apan är jag lite osäker på men dom andra är från loppis😇 Köper no alla jag hittar, fast om jag har redan likadan så köper jag inte den, vill nog ha olika Hello Kittys😛 Sku måst fa och kolla på nätet för där brukar dom ha Hello Kitty nallar men dom är bara lite dyrare där än på loppis😁😂Vet faktiskt ine varför jag är för Hello Kitty, är inte annars för katter men är för Hello Kittys😂🐱Love them  
   

Kommentera

