Julfest🎅🎄🎁

Skoldagen var lugn, jag var i stora köket och gjorde flera smörgåsar och hjälpte köksorna och sen spela vi spel resten av dagen😇 Efter skolan for jag till Toffe, tog det lugnt och skrev jul kort och sen laga jag mig klar😇 

Klockan 17.30 förde Toffe mig till skolan, och gav ett kort och julklapp till lärarna, och sen satt jag mig ner i Gymnastik salen, det var långa bord och stolar … Prata med några och klockan 18.00 börja julfesten, vi sjöng, och sen var det nån gäst som sjöng, vi lyssna på jul musik och sen kom tomten med ett litet paket😂 Sen fick vi kaffe, smörgås och sött o gott😛 Sen sluta julfesten🎁🎄🎅   

    
    
    
    
   

Kommentera

