Skola & Internat besök💖

 Jaa så var det onsdag igen då, sista skol onsdag nu denna vecka för nästa onsdag är vi LEDIGA och det är den 23.12.15 och närmar sig jul😝 Idag fick jag städa kopieringrummet och flickornas omklädnings rum👍 Sen prata jag med psykolgen en stund och sen hade vi arbetslivsfärdighet och företags… lektioner😇 och sen sluta vi, promenera till stan, kolla på kläder och köpte sista julklapparna, tror jag, det säger jag ju alltid men sen köper jag bara mera😂 Resten av kvällen blev lugn😇 

Besökte internatet Hjortrongränd 20.00 och gav dom ett julkort och choklad ask🍫🎅 och drack kaffe och Christoffers goda kex som jag bjöd på ikväll, alla tacka för dom och sa att dom var goda😛 Prata med personalen och hade det trevligt där, sen for jag till lägenheten och tog det lugnt resten av kvällen🎀God natt alla sötisar där ute😘Puss💋  
    
    
 

Kommentera

