Torsdag😇

Torsdag igen dĂ„, idag var det teori om stĂ€dning och sen hade vi dator lektioner resten av dagen😇 Efter skolan for jag till stora Optima och vĂ€nta pĂ„ Toffe, det var julmarknad dĂ€r idag och fick massor med bröd, limpor och bulla😛 Sen ordna jag loppis bordet och sen Nykarleby  och sen tog jag det lugnt resten av kvĂ€llen😮Hoppas ni har de bra, för det har jag😂😛Fredag imorgon och ska va i Jeppis, för mamma tĂ€nkt att jag kommer hem nĂ€sta helg istĂ€llet😛Oj de redan julfest nĂ€sta torsdag och jullov😝💖NĂ„jaaa Godnatt😮💞Puss💋  
      
    
    

   
   
   

Kommentera

