Feeling👎

 Stanna hemma idag, mådd inte nå bra alls och kände på att det inte kommer att bli nån bra dag idag😞 Så vila hela dagen idag😴 Fick elaka meddelande av 2 elever från skolan så blev inte så glad men som tur är man starkare nu än tidigare😇 Jag har i alla fall växt upp och blivit mognare och det är skönt att vara den jag är idag😇 Jag lär ju mig av mina misstag och av andra, desto mer skit jag får, desto starkare och mognare blir jag så får tacka er Haters, ni har gjort till den jag är idag👍 och dom som accepterar och älskar mig för den jag är, tackar er för ert stöd, kärlek och närhet, ni har gjort mig stor och stark😇 Mobbning är det värsta i livet men det finns människor som mår dåligt och vill såra andra men de mår nog bara dåligt själv men jag är den jag är idag för allt dåligt jag gått igenom och allt skit jag fått och alla nära och kära ha gett mig styrka att orka kämpa för att inte ge upp och bara fortsätta framåt och se det goda i nuet och framtiden😇Tack till er alla, ni betyder alla så mycket för mig och jag älskar er💖 Tack för att ni läser min blogg fast det inte händer så mycket här men skriver om  vardagen, det som händer i mitt liv, Inte mycket men kommentera gärna om det är något ni vill att jag skriver om😘

Mår lite bättre nu, tack vare mina goda vänner som piggar upp mig och finns där för mig❤️ Blir nog skola imorgon + läkartid😁 Ska ta det lugnt ikväll och hoppas ni får ha det bra och sköt om er💕 puss💋  
 

Kommentera

