💍Förlovningsringar💍

Hej ååh har väntat på denna dag i hela mitt liv och nu hände det men den RÄTTA Prinsen💞

1.12 2015 kommer nu att vara en Spciell dag för mig och Christoffer💕

Nu är vi båda lyckligt förlovade👫💍 Kanske vi hade för bråttom men om det känns Rätt så varför vänta, har väntat på honom i evigheter och nu är han min, Bara MIN😘💞💕 

Köpte ringarna på Sepon Kulta och blev sååå lycklig men tänker fara och byta ring imorgon för Christoffer tog den smalare/tunnare ringen och jag den tjockare för det fanns inte min storlek av den tunnare men nu efteråt tänker jag att jag ska ju bära på den hela livet så jag vill ju vara nöjd över den och vara 100% lycklig😝😂 Ååååh vad det känns underbart nu efteråt då man bär på en ring och man har sin älskling vid sin sida, vad som än händer och ända tills döden skiljer oss åt, eller kanske vi sover i samma grav också😂 int nå gravar, kistor och sånt nu ännu😂 Han överraskade mig nog totalt idag och åååh vad jag blev varm i hela kroppen och sååå underbart lycklig💍💞💕 

For och äta till O’learys efteråt, så romantisk dag alltså💕💞 

Älskar dig Christoffer älskling💖 Du är min, bara min💍 Puss😘💋  
    
    
   

Kommentera

