Skola🏫Fredag😇

 Idag hade jag kök hela dagen😇 Kommer att övning på yrkesprovet nästa tisdag så idag for jag och handla till Citymarket det jag behöver till det😇 Blev rätt såå mycket😁 Sen baka jag en mjölkchokladkaka med tranbär färdigt till tisdag och frös ner😛 Usch va god den så ut😝 Var den ända som baka idag, andra hade teori👍 Sen plockade jag färdigt alla grejer på en kärra som jag ska ha till tisdagen😇 Blev en toppen dag😇 Fick sluta lite tidigare för läraren sa att jag var såå duktig idag☺️hihihi😂  
    
    
    
    
 

Kommentera

