Skola🏫

Fredag👍 Jaa morgonen var väll helt okej, vaknade och drack en shake, sen blev det att fara till skolan.. Inte topp humör att fara till skolan. Förr var det roligare att vakna och veta att det är en ny dag och skoldag men vad är felet nu😕 Frågetecken?  Men sista året är det ju så tänker kämpa💪 You can do it🙏 

Som tur blev det en lite lättare dag idag, gjorde dekorationer och gar säkert nå pappersarbeten och sen vila i vita rummet sista timmen❤️ 

Idag är jag verkligen inte på skratt och prat humör, vet inte varför. Känns som att jag sku bli lätt arg på allt om någon sku däga nåt emot mig eller elakt.😁 Men såna dar kommer ju också? Väll? Vill helst vara för mig själv och ifred, bäst såå😕 Känns som detta är bara i skolan, för efter skolan och kvällarna är lite bättre, Nåjaa såå är det såå då, kan int gö så mycket annat än kämpa och göra mitt bästa😇 

Tänker ta det lugnt i helgen, ny vecka, ny läsordning och nya möjligheter nästa vecka💖 
Mina dekorationer⬇️

  
    
    

Lyssnar på Lady Gaga, börjat tycka om henne nu😇
 

Kommentera

