Godmorgon & Sov gott😮

 Stanna i lĂ€genheten idag för jag kĂ€nde pĂ„ mig att dagen skulle bli likadan som igĂ„r.. GrĂ€t direkt jag vakna, var svag, trött, migrĂ€n och kĂ€nde mig dĂ„lig, Ă„ngesten var kvar😓 Visste inte vad jag skulle göra men lĂ€raren tyckte jag sku stanna hemma och vila, sĂ„ det var sĂ€kert bĂ€st sĂ„.. Energin Ă€r ju inte pĂ„ topp heller sĂ„. Har sovit en timme nu och  migrĂ€nen, Ă„ngesten Ă€r kvar och trött, blodsockret var 7.2 sĂ„ ingen anning vad som Ă€r felet.. Men tĂ€nker vila i helgen och tar nya tag nĂ€sta vecka, dĂ„ har vi ny lĂ€sordning ocksĂ„đŸ‘ Ska fortsĂ€tta sova nu, godnatt😮 Och ha en bra dag ni som jobbar hĂ„rt, sjĂ€lv Ă€r jag lat men vad kan man dĂ„ man mĂ„r sĂ„hĂ€r😞 Natt natt❀

  
    
   

Kommentera

