StĂ€ddag👍

 Efter att jag vilat sĂ„ började jag stĂ€da, stĂ€da ett klassrum och 4 wcor, orkade rĂ€tt sĂ„ bra men hade lite Ă„ngest Ă€nnu😁Det blev mat och efter det sa det Stop igen i hela kroppen, kunde bara grĂ„ta och skakade, till sist sa lĂ€raren att jag fick fara. Vet inte varför jag mĂ„dde sĂ„hĂ€r men tycker de bara i skolan..

Var Ă€r min energi, snĂ€lla kom tillbaka. KĂ€nde mig sĂ„ stark för nĂ„gra dagar sedan men vad hĂ€nde nuu😳 Började gĂ„ mot stan, kĂ€ndes lite bĂ€ttre med frisk luft och att fĂ„ tĂ€nka pĂ„ nĂ„got annat Ă€n skolan för en stund. TĂ€nker verkligen kĂ€mpa nu sista Ă„ret men hösten Ă€r vĂ€rst för mig, dĂ„ de sĂ„ mörkt och det regnar, fĂ„r oftare migrĂ€n och blir deprimerad dĂ„ och tankar kommer och gĂ„r😔 Men jag gör mitt bĂ€sta👍

  
 

Kommentera

