Hjortrongrändsbesök🏠

Tog det lugnt och sen promenera jag till Internatet🚶 Tog lite selfies och bilder😇 Min nya svarta hatt och mobil skal👍 Drack kaffe och tala och skratta med mina vänner/personalen😛 Hade det riktigt roligt och mysigt☺️ Sen promenera jag till lägenheten tillbaka, tog en dusch och nu tar jag det lugnt, känner mig konstig ännu, värker i bröstet😞 Hoppas inte det blir en likadan dag imorgon, usch då alltså😓 Ska ta det lugnt nu bara och snart och sova😴 Godnatt💖 Puss😘💋    
    
   

Kommentera

