Godmorgon Onsdag🎀

Godmorgon, vaknade, drack min shake och laga mig klar inför skolan, pĂ„vĂ€gen till skolan kĂ€nde jag mig konstig men brydde mig inte om det..  Bytte om till stĂ€dklĂ€der och kĂ€nde mig konstig Ă€nnu och började skaka. Timmen börja och vi talade om vad vi skulle göra, började skaka Ă€nnu mer och sen ville jag tala med lĂ€raren, frĂ„gade om jag fick stĂ€da ensam i skolan idag dĂ„ de for och stĂ€da till EkovĂ€gen/internatet.. 

Men NÀÀ tĂ„rarna rann ner frĂ„n kinden och skakade extra mycket, fot till vilo rummet, skakade och försökte andas lugnt, tog en stund innan det blev lite bĂ€ttre. Talade med lĂ€raren och fick vila en stund tills jag kĂ€nner mig bĂ€ttre.. HĂ€r vilar jag med ett frĂ„getecken i pannan.. 

Varför mĂ„r jag sĂ„hĂ€r idag, aldrig kĂ€nt mig sĂ„hĂ€r, andningen Ă€r super konstig.  ”Fattar Ingenting” Vad Ă€r det som pĂ„gĂ„r liksom😳 

NĂ„jaa kan inte göra nĂ„t annat Ă€n ta de lugnt och andas lugnt💖 Efter kaffet far jag och stĂ€dar, mĂ„st ju fĂ„ nĂ„gonting gjort idag👍 Hoppas ni har en braa dag och sköt om er💕 Puss😘💋

  
   

Kommentera

