Me and my new Teddy🐻👩

 Kvällen blev bra, vi packade bilen med loppisgrejer som ska till loppiset på tisdag, bilen blev fullpackad😇👍 Men kul och få bort skräp och sånt man inte behöver👍Sen körde vi iväg, vi for via gamla vasa och träffa min styvpappas föräldrar och jag gav han kex som jag hade bakat😇 Hans favorit havreflarn🍪😂 Min styvpappa, mamma och lillebror stanna där en stund men jag och Toffe fortsatte vidare mot Nykarleby för klockan var ganska mycket😇Nallen var med i bilen hela tiden men han aldrig krama om den🐻 Kramade nallen direkt då vi var i Nykarleby/lägenheten, packade upp och tog det lugnt och somna😴  
   

Kommentera

