Farsdag👨 Waskia🍴

Idag blev det morgonmål i sängen för min styvpappa, det var såå roligt❤️ Sen tog vi det bara lugnt, gjorde min klar och sen for vi till Waskia och äta med mamma, min styvpappa, min lillebror, styvpappas föräldrar och min styvpappas son😇  Ååh vad det var mysigt och roligt. Vi åt god mat, först var det sallad och små tugg, det smakade bra, och sen beställde man fisk eller kött, jag tog fisk, smakade bra men den smakade inte såå mycket, lite mera salt skulle har varit bättre👍 Men klaga ska jag inte, man fick kaffe och tårta till efterrätt😛🎂🍰☕️ Sen for vi hem efter allt det goda😇   
    
    
    
    
 

Kommentera

