Loppisbord 116😇

Efter det for jag till apoteket och Ă€lsklingen for till banken😇Sen blev det en runda till Amida Hallen och ordna upp loppisbordet👍 Efter det for vi mot Vasac, for inte med buss för tĂ„rtan var sĂ„ stor😇 och Ă€lsklingen ville föra mig😘 NĂ€r vi var hemma hos mig sĂ„ fick vi makaronilĂ„da av mamsen och Toffe fick ocksĂ„đŸ˜›Mamsen och Toffe tala och jag bara lyssnade😂 Sen for Ă€lsklingen hem och jag och mami kolla pĂ„ tĂ„rtan och hon blev överlycklig😇 Resten av kvĂ€llen tog jag det lugnt, titta pĂ„ tv med mamma och Tapani och kolla i rummet om jag hade nĂ„ grejer att sĂ€lja pĂ„ loppiset Ă€nnu, och visst hade jag det, mer Ă€n jag trodde, HERREGUD SÄGER JAG BARA, man har verkligen grejer som man inte anvĂ€nder som man mĂ€rker först sen dĂ„ man har ett loppisbord😇😂 Men kul och rensa garderoben, lĂ„dor och rummet👍 Skönt och fĂ„ bort saker som man inte anvĂ€nder som andra har anvĂ€ndning för💖 Tur loppis finns sĂ€ger jag bara❀ 

NĂ„jaa tala med mamma en stund och nu tar jag Natten😮 Godnatt sötisar😮 Puss😘💋

  
    
    
   

Kommentera

