Farsdagstårta🎂🍰

Efter skolan promenera jag i regnet till Optima trädgårdsgatan☔️😇 Väntade på älsklingen så drack en kaffe sålänge☕️ Sen ville han att jag skulle komma in och se på tårtan.. Ååh såå fin 😇 Han hade inte hunnit laga den färdig så där var vi ca till klockan 15-16 och gjorde den klar😂 Var ju typ dom sista i skolan😂?

Han gjorde allting förutom blomman för den gjorde jag👍😂 Nånting måste jag ju också göra😝

Tänk att min Toffe Boffe gjorde tårtan bara för mig/min styvpappa och min familj❤️ Du är bara för underbar älskling💑💏

Hunden/Pudeln gjorde han också i skolan (Av Maräng)😛 Ååh vad Toffe är duktig😘💋  
    
    
    
 

Kommentera

