Pink Bad Sad Girl😪

Nää nu är måendet helt på bottnet, mår helt skit om jag får vara ärlig. Känner mig förkyld också, kroppen är helt svag, känner mig trött, svag, har haft migrän i flera dagar och snuvig och usch vad TRÖTT jag är och helt slut i kroppen😪 Fy fan va dåligt man kan må ibland😭 Kan nästan bara gråta😭 Är trött men får ändå inte sova, för gråter bara och mår dåligt😪 Tror jag stannar i lägenheten imorgon, behöver verkligen vila och sköta om mig själv, känns ibland som att jag far rakt in i vägen och har svårt att komma tillbaka till Topp igen. Konstigt nog så kommer jag snabbt upp igen, men nu känns allt jobbigt/tungt och mår såå dåligt😞 Så tungt och må och känna såhär ibland, till och med morrnarna är jobbiga, känns som att man inte orkar mera vakna till en ny dag, den känslan är inte rolig alls just då man vaknat😞 Vet inte varför jag mår såhär som jag mår idag, men orken är totalt borta och orkar knappt gå upp från sängen nu😴 ”Usch, vad är det med dig Sandra” Nåjaa måst no bara ta det lugnt, för jag vet vad som händer om jag stressar och inte slappnar av, då är jag VERKLIGEN DEPRIMERAD OCH DÅLIG😞 Så blir nog en lugn dag i sängen imorgon och sömn😴 Godnatt, är såå trött så måst försöka sova några timmar fast det inte går såå bra😞 Godnatt😴
    
   

Kommentera

