3 Månader ihop💞

Idag är det 3 månader vi har varit tillsammans💏 Känns så härligt & Underbart❤️ Tiden går såå snabbt när man har roligt😇 

Älskar dig såå mycket över hela mitt hjärta💞 Älskling Älskling jag älskar dig❤️ 

Du betyder allt och mycket mera för mig🎀

Du är värdefull, dyrbar, underbar, Viktig, och du är min ängel😇 

Du finns alltid i mitt hjärta, vad som än händer💞 

Det är du och jag föralltid👫 

3 underbara månader har gått och mycket gott har hänt, ner och uppförsbackar kommer för alla men mest av det goda har hänt, varit härliga dejter/middagar, fått resa till Åland tillsammans, fått vara tillsammans utan nåå problem, lagat/bakat ihop och mycket mer❤️ 

Du har funnits där när jag har behöva dig, du har hjälpt mig, lyssnat och förståt mig, du har kramat om mig när jag varit ledsen, du har fått mig att skratta och du har stått ut med mig fast jag varit jobbig😂 Men det har du också varit😂 Skämta😂 Heheh😇

Känner mig såå trygg och lycklig med dig💖

Min söta Socker Bagare🍰🍪🍩🍞 Nu är vi båda på sista året i skolan, du är sista året i Optima Trädgårdsgatan – Vuxen Bagarlinjen och jag är sista året i Optima Lannäslund – Hus och Hem linjen😇 Efter skolan kommer vi att ha ett jobb, lägenhet, kanske ett djur och vi har ju varann💏 

Framtiden visar oss vägen till det bästa och vad som är bäst för oss❤️  

Vi lär oss varje dag något nytt och varje dag är en ny dag med nya möjligheter☺️ 

Kommer alltid att älska dig och finnas där för dig Toffe Boffe💞

Älskar dig Nu & För alltid älskling💏

Hjärt halsbandet är alltid på mig🎀 Nu är det bara ringen som fattas men såå bråttom ska vi nu inte ha det😂 

Älskar dig💞

Puss😘

  

    
    
   

Andra bilder på oss och rosorna/halsbandet från dig💏 Bilder Från sommaren☀️   

    
 

Kommentera

