Tisdaag😝

 Heej vakna 07.00 och laga mig klar inför skolan, nĂ€r jag var i skolan sĂ„ bytte jag om till stĂ€dklĂ€derna och sen hade vi lektion. Vi hade söta Anna hela dagen😇 Idag var vi till EkovĂ€gen/internat halva dagen, Ă€nda till klockan 11.10, fick tvĂ€tta fönstren och glasdörrar dĂ€r😇 SĂ„Ă„ kul😛 Sen blev det mat och efter det skrev lĂ€raren upp följande uppgifter pĂ„ tavlan och man fick vĂ€lja sjĂ€lv vad man ville göra för stĂ€d uppgift.. Jag sa att jag kan tvĂ€tta fönstren dĂ€r ute, köksfönstren👍 SĂ„Ă„ har tvĂ€ttat fönster hela dagen, fick kallt om fingrarna men klara mig, lĂ€rar gav mig en varm jacka att ha pĂ„, hon Ă€r sĂ„Ă„ gullig mot mig😘 Efter skolan gick jag till stora Optima och vĂ€ntade pĂ„ Ă€lsklingen, drack en kopp kaffe och nĂ€r Toffe var klar sĂ„ for vi mot Amida Hallen för att kolla om det fanns lediga bord.. 

PĂ„ Torsdag var ett ledigt bord sĂ„ vi boka den😇 Äntligen, blev sĂ„Ă„Ă„Ă„ lycklig dĂ„ vi fick ett bord😇😝😂 SĂ„Ă„Ă„ kuuuul😇😂 Sen for vi till min lĂ€genhet och pris satte klĂ€der och prylar och annat. Hur kan jag tycka att detta Ă€r SUPER ROLIGT😂 Heheh😇  Ă…t lite sallad, tog det lugnt, tog en promenad och for och köpa grĂ€dde medan Ă€lsklingen laga plĂ€ttar😛Tog en dusch och Ă„t plĂ€ttar.. Mums  PlĂ€ttarna var sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ goda😛 Nu tar jag det bara lugnt, blir att se pĂ„ Prison Break nudĂ„đŸ˜ 

Godnatt vĂ€nner🎀Puss😘  

    
    
    
   

Kommentera

